انواع جدیدترین مدل لباس شب یلدا زنانه سنتی و مجلسی ۹۹

0

انواع جدیدترین مدل لباس شب یلدا زنانه از تیشرت تا پیراهن سنتی و مدرن و لاکچری و رنگ سال ۲۰۲۱ و مدل های جدید تی شرت و پیراهن و بلوز  و دامن ویژه شب یلدا را در این بخش برای خرید و پوشیدن در شب چله ایده بگیرید.

انواع جدیدترین مدل لباس شب یلدا زنانه سنتی و مجلسی 99

انواع مدل های جدید و شیک لباس شب یلدا زنانه

لباس شب یلدا در انواع زنانه و مردانه و بچه گانه دختر و پسر و ست زن و شوهری لباس شب یلدا چند سالی است که مد شده و ما در بخش های قبلی ست لباس شب یلدا زن و شوهری و لباس شب یلدا بچه گانه دخترانه و پسرانه را برای شما منتشر کردیم.

مدل های جدید و شیک لباس شب یلدا زنانه

مدل های لباس زنانه ویژه شب یلدا ۹۹

حالا در این بخش از جدیدترین مدل های لباس زنانه شب یلدا در طرح های تی شرت و بلوز و دامن قرمز و سبز و طرح هندوانه و پیراهن های قشنگ و شیک با طزح های لاکچری برای دختران جوان و خانم های شیک پوش و عروس خانم ها و برای بانوان مسن گرداوری کردیم.

مدل های جدید و شیک لباس شب یلدا زنانه

مدل شیک لباس زنانه شب یلدا

معمولا براب شب یلدا لباسی انتخاب میشود که که در ترکیب بندی سبز و قرمز با اشعار سنتی و قدیمی ایرانی و طرح میوه هایی چون انار و هندوانه و گل و شمع و سیب و آجیل و …. تولید میشود و توصیه ما به شما این است که سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که بیش تر به رنگ قرمز متمایل باشند تا هم شما را جوان و شاداب نشان دهند و هم با رنگ این شب هماهنگ باشد.

مدل های لباس زنانه ویژه شب یلدا 99

برای داشتن استایل شیک و لاکچری از پیراهن های طرح سنتی و گل گلی و بلوز قرمز و دامن کوتاه سبز استفاده کنید

انتخاب سرهمی سبز با اکسسوری قرمز نیز بسیار شیک است و یا از یک بلوز و شلوار سبز رنگ استفاده کنید. در نهایت هم می توانید از اکسسوری های قرمز رنگ استفاده کنید.

مدل شیک لباس زنانه شب یلدا

مدل لباس شب یلدای بازیگران

دیگر گزینه انتخابی پوشیدن بلوز سفید با شلوار سبز یا بر عکس است که می‌توانید یک بلوز سفید را با شلوار سبز ست کنید و در کنار از یک کلاه یا یک کیف دستی کوچک قرمز استفاده کنید.

مدل لباس شب یلدای بازیگران

راهنمای ست کردن لباس یلدایی

اگر قصد دارید که یک ست خاص و تک داشته باشید از ست کت و شلوار قرمز با پیراهن سفید استفاده کنید که یک تیپ شاد و جذاب قرمز رنگ برای مراسم شب یلدا امسال خود داشته باشید می‌توانید کت و شلوار خود را با یک شومیز سفید رنگ ست کنید و در کنار از یک جفت کفش پاشنه‌دار سفید و یا مشکی استفاده کنید تا یک تیپ کاملا مجلسی و رسمی داشته باشد.

آلبومی از انواع مدل لباس شب یلدا سنگین و با وقار

آلبومی از انواع مدل لباس شب یلدا سنگین و پوشیده

ما یک پیشنهاد دیکر نیز برای شما داریم ،میتوانید از کت سبز و دامن قرمز استفاده کنید و مناسب ترین استایل برای شب یلدا داشته باشید و یا با پوشبدن پیراهن کوتاه قرمز با یک کیف دستی مشکی و شومیز قرمز و شلوار جین و یا شومیز قرمز با دامن کوتاه مشکی با اکسسوری گردنبند مروارید مشکی، ناخن های لاک زده قرمز و کفش های مشکی و یا اکسسوری یلدایی برای دختر خانم های جوان گزینه خوبی است.

مدل لباس شب یلدا زنانه 99 جدید | جدیدترین مدل لباس شب یلدا زنانه سنتی و مجلسی

مدل جدید تیشرت یلداییمدل جدید روسری یلدایی

عکس از مدل شومیز زنانه با طرح هندوانه

عکس از مدل پیراهن زنانه با طرح هندوانه

عکس از مدل شومیز زنانه با طرح هندوانه

عکس از مدل پشومیز زنانه با طرح هندوانه

مدل جدید تیشرت یلدایی

مدل جدید تیشرت یلدایی

مدل لباس شب یلدا زنانه 99 جدید | جدیدترین مدل لباس شب یلدا زنانه سنتی و مجلسیمدل لباس شب یلدا زنانه 99 جدید | جدیدترین مدل لباس شب یلدا زنانه سنتی و مجلسی

ست شب یلدایی ۲۰۲۱

ست شب یلدایی 2021

لباسهای یلدایی زنانه جدید

مدل روسری یلدایی

مدل لباس شب یلدا زنانه 99 جدید | جدیدترین مدل لباس شب یلدا زنانه سنتی و مجلسی

نظرات