رنگ سال ۲۰۲۱ زرد گرم و خاکستری و لیمویی انتخاب شد

0

بعد از مدت ها انتظار در نهایت رنگ سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ از سوی شرکت پنتون انتخاب شد و رنگ سال ۲۰۲۱ زرد گرم و خاکستری انتخاب شد که در ادامه عکس و مشخصات رنگ و ترکیب بندی و علت انتخاب این رنگ را در مجله حرف تازه بخوانید

رنگ سال 2021 - 1400 زرد گرم و خاکستری و لیمویی انتخاب شد + مشخصات

معرفی رنگ سال ۲۰۲۱ زرد گرم و خاکستری شد

شرکت پنتون به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال شهرت جهانی دارد و از سال ۲۰۰۰ به بعد هر سال رنگ خاصی را به‌ عنوان «رنگ سال» معرفی می‌کند. این شرکت عنوان کرده که برای سال ۲۰۲۱ رنگ‌های زردِ گرم و خاکستری (Illuminating ۱۳-۰۶۴۷ Ultimate Gray ۱۷-۵۱۰۴) را انتخاب کرده است.

رنگ سال ۱۴۰۰ لیمویی و خاکستری انتخاب شد

کارشناسان کمپانی پنتون رنگ زرد را به خاطر داشتن و القای حس قدرت، انرژی، مثبت بودن، آفتاب و خاکستری را به خاطر سایه‌های روح‌انگیز، الهام‌بخشی و تلاش برای نشاط انتخاب کرده‌اند. آنها معتقدند ترکیب این دو رنگ پیامی حاوی قدرت و امید را القا می‌کند.

رنگ سال 2021 زرد گرم و خاکستری و لیمویی انتخاب شد

شرکت رنگ پنتون (Pantone) در شهر کارلستات نیوجرسی آمریکا قرار دارد و به‌مرور زمان با توجه به برندسازی قوی این شرکت در این زمینه، حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن هستند؛ چراکه عموم مردم تمایل به استفاده از رنگ انتخابی این شرکت را دارند.

عکس رنگ زرد گرم و خاکستری

مدیر اجرایی کمپانی پنتون، دو رنگ مستقل خاکستری ملایم و زرد روشن را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام کرد و گفت: ما می دانیم كه در یك زمان غیرمعمول زندگی می كنیم! و با تمام قوا سعی داریم تا آینده ای متفاوت و زیبا را متصور شویم. رنگ ۱۷-۵۱۰۴ Ultimate Gray ، نشان دهنده طرز تفکری عملکردگرا و انعطاف پذیر است! ایده ای که می تواند همه گیر بوده و موردپسند واقع شود؛ در حالی که رنگ ۱۳-۰۶۴۷ Illuminating یعنی همتای آفتابی آن، نوعی ابراز خوش بینی و امیدواری به آینده است. ما امسال دو رنگ مکمل را اعلام کردیم! و این اتفاق دلیلی ندارد جز تاکید بر همراه بودن انسان ها با یکدیگر و تعامل. “

نظرات