(فیلم) اولین واکنش شوکه کننده سارا و نیکا به حذف شدن از پایتخت ۷

1

حذف سارا و نیکا توسط دوقلوها تایید شد و آنها در فیلمی در پیج اینستاگرامشان خبر حذف شدن از پایتخت را تایید کردند که در ادامه اولین واکنش سارا و نیکا به حذف شدن از پایتخت ۷ و تایید خبر حذف از پایتخت هفت و ناراحتی و جا خوردنشان از این خبر را در مجله حرف تازه میخوانید

(فیلم) اولین واکنش شوکه کننده سارا و نیکا به حذف شدن از پایتخت 7

 

واکنش سارا و نیکا به حذف شدن از پایتخت ۷

در خبرهای مربوط به فصل هفتم سریال پایتخت، به بازگشت بابا پنجعلی به این سریال و حذف سارا و نیکا به دلیل حواشی چند وقت اخیر آنها در فضای مجازی اشاره هایی شده است که دوقلوها در پیج اینستاگرامشان با اندوه و ناراحتی گفتند که ما دیشب خبر حذف شدنمان را مطلع شدیم و خیلی ناراحت هستیم و ما ۱۱ سال با عوامل سریال همکاری کردیم و آنها مانند خانواده ما هستند و ما هیچ ناراحتی از آنها نداریم. در ادامه فیلم کمال حرف های سارا و نیکا درباره کناره گذاشته شدن از پایتخت ۷ را ببینید:

خبرهای جدید از حذفل برخی عوامل پایتخت

طبق شنیده ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت» ، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی نقش آفرینی خواهد کرد یا نقش دیگری را بر عهده خواهد داشت.

از نکات دیگر فصل هفتم «پایتخت» می‌توان به حذف نقش سارا و نیکا به دلیل حواشی چند ماه اخیر آنها در فضای مجازی اشاره کرد.

با توجه به اینکه سعید آقاخانی نیز از تابستان امسال، فصل سوم «نون خ» را کلید زده و اواخر فیلمبرداری آن است و مجموعه «پایتخت» همچنان در مرحله پیش تولید ، باید منتظر ماند و دید شبکه یک سیما کدام مجموعه را برای پخش در ایام نوروز ١۴٠٠ انتخاب خواهد کرد.

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری یکی از مجموعه های محبوب و پرطرفدار است که هر سال در ایام نوروز پخش می شود

این سریال که تاکنون ۶ فصل موفق پشت سر گذاشته و قرار است در نوروز ۱۴۰۰ فصل هفتم آن از شبکه یک سیما پخش شود

سریال پایتخت روایتگر داستان هایی متفاوت از یک خانواده مازندرانی است که اولین بار در نوروز ۱۳۹۰ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و ششمین فصل این سریال نوروز ۹۹ پخش شد.

بهرام افشاری و نسرین نصرتی محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، سارا و نیکا فرقانی، علیرضا خمسه، بهرام افشاری، مهران احمدی، مصطفی و مجتبی بلال حبشی، سلمان خطی و… شخصیت های اصلی قصه سریال پایتخت را تشکیل میدهند.

1 دیدگاه در “(فیلم) اولین واکنش شوکه کننده سارا و نیکا به حذف شدن از پایتخت ۷

  1. Hasti گفت:

    خدایی خیلی شوکه شدن😂😂

نظرات