انواع جدیدترین مدل های لوستر پذیرایی ویژه ۲۰۲۱

0

“لوستر پذیرایی”، یکی از مهمترین اجزای هرخانه است. لوستر ها در انواع مختلفی تولید می شوند . لوستر ها تاثیر قابل توجه ای در مدل دکوراسیون خانه و ظاهر آن دارد. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید خانه ای با دکوراسیون زیبا همراه با لوستری زیبا داشته باشید.بهتر است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ایده های جذاب پیشنهادی ما را برای لوستر پذیرایی ۲۰۲۱ مشاهده کنید.

مدل جدید لوستر پذیرایی 2021

نکات انتخاب لوستر

توجه داشته باشید هنگام انتخاب لوستر سبک دکوراسیون ‌تان را در نظر بگیرید. لوسترهای کوچک که غالبا روشنایی کمتری دارند و در ترکیب ‌شان فلز یا چوب به کار رفته مناسب خانه‌های مدرن هستند .در مقابل لوسترهای بزرگ، کلاسیک و پرنور که معمولا بلوری و کریستال هستند، هماهنگی بیشتری با دکوراسیون خانه‌های سنتی دارند.

لوستر پذیرایی

مدل‌های سنتی شبیه به این به خاطر جنس و لاله‌هایی که در آن به کار رفته یادآور خانه مادربزرگ‌های‌مان است. این لوستر‌ها که طرح‌های آشنای ایرانی و بومی دارند، برای فضا‌هایی مناسب‌ترند که روح حاکم بر چیدمان‌شان کلاسیک باشد. در بیشتر مدل‌ها روی ستون و شاخه‌های لوستر هم با دست کار می‌کنند که باعث زیبایی بیشتر آن می‌شود.لوستر پذیرایی 2021

تنها مشکل این لوستر‌ها وزن زیاد و احتمال سیاه شدن آن در اثر مرور زمان است. اگر پول زیادی برای خرید لوستر کنار گذاشته‌اید بهتر است سراغ جنس اصل آن بروید که با برنز، برنج، نقره یا آب طلا ساخته شده است، اما اگر بودجه‌تان محدود است لوستر‌های طرح برنز در بازار زیاد است.

لوستر 2021

توجه به این نکته ضروری است که لامپ‌های لوستر نباید مدل خیلی عجیب و غریبی داشته باشند. در این صورت اگر یکی از آنها آسیب ببیند، تهیه نمونه آن سخت می‌شود و جای خالی لامپ مانند دندانی که افتاده باشد، ظاهر لوستر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

لوستر 2021

انتخاب رنگ لامپ و نورپردازی فضا هم در زیباسازی محیط خیلی مهم است. حتما از لامپ‌های آفتابی و مهتابی در کنار هم برای نورپردازی استفاده کنید تا هم نور یک‌ رنگ لوستر چشم‌ تان را ناراحت نکند و هم رنگ دکوراسیون منزل ‌تان تحت تاثیر قرار نگیرد.

انواع جدیدترین مدل های لوستر پذیرایی ویژه ۲۰۲۱

لوستر پذیرایی 2021 لوستر پذیرایی 2021 لوستر پذیرایی 2021 لوستر پذیرایی 2021 لوستر پذیرایی 2021 لوستر پذیرایی 2021 لوستر پذیرایی 2021 لوستر پذیرایی 2021 لوستر پذیرایی 2021 لوستر پذیرایی 2021

با ما همراه باشید

 

 

 

نظرات