بیوگرافی و ماجرای قتل علیرضا قیاسی والیبالیست زاهدانی با چاقو + فیلم

0

علیرضا قیاسی والیبالیست زاهدانی توسط سارقان موبایل به طرز فجیعی ب قتل رسید. بیوگرافی و ماجرای قتل علیرضا قیاسی والیبالیست بدست دزدان موبایل به همراه فیلم درگیری و قتل وی توسط دزدان موبایل را در حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و ماجرای قتل علیرضا قیاسی والیبالیست بخاطر سرقت موبایل + فیلم

بیوگرافی و قتل علیرضا قیاسی والیبالیست زاهدانی

علیرضا قیاسی متولد ۱۳۸۰ در زاهدان که چند سالی است در زمینه ورزش والیبال فعالیت میکرد و لیبروی تیم والیبال جوانان و نوجوانان تیم سیستان و بلوچستان بود. او علاوه بر والیبال در ورزش کوهنوری نیز کار میکرد.

دستگیری و بازداشت قاتلان علیرضا قیاسی

ماجرای کامل قتل علیرضا قیاسی والیبالیست

پنجشنبه ۱۳ آذر ماه ساعت ۶ بعد از ظهر، این جوان زاهدانی روز حادثه با دوست صمیمی اش یونس سرگزی طی تماس تلفنی قرار کوهنوری گروهی را برای جمعه هماهنگ می کند. اما لحظه ای بعد از تماس با یونس، علیرضا توسط سارقان که قصد دزدی گوشی او را داشتند با ضربه چاقو به قلبش، در خیابان البرز منطقه زیبا شهر به قتل رسید.

فیلم درگیری و قتل علیرضا قیاسی والیبالیست زاهدانی

وی در حالی که از یکی از معابر شهر زاهدان عبور می‌کرده با چند فرد که قصد دزدی از وی را داشته‌اند درگیر شده و در اثر مقاومت مورد تهاجم سارقان قرار گرفته و از ناحیه قلب چاقو خورده و متأسفانه جان خود را از دست داده است.
روابط عمومی هیئت والیبال سیستان و بلوچستان در تأیید این خبر گفت: علیرضا قیاسی، لیبروی نوجوان تیم‌های رده سنی سیستان، در یکی از معابر زاهدان در حال تردد بود که مورد حمله سارقان قرار می‌گیرد که منجر به مقاومت والیبالیست سیستانی می‌شود. در نهایت سارقان برای رهایی دست به قبضه سلاح سرد می‌برند و با ضربات چاقو به قلب قیاسی، وی را به قتل می‌رسانند.

بیوگرافی و سوابق علیرضا قیاسی والیبالیست

پپگیری دستگیری و بازداشت قاتلان

یکی از سارقان بلافاصله با یک چاقو قلب علیرضا را هدف قرار می دهد و او را به قتل می رساند و از محل حادثه متواری می شود.پس از چاقو خوردن علیرضا و متواری شدن سارقان مردم به اورژانس زنگ می زنند اما در فاصله ۱۰ دقیقه ای که ماموران اورژانس خود را به محل حادثه می رسانند خون از قلب علیرضا به بیرون پمپاژ شده و علیرضا به قتل می رسد.

متاسفانه مردمی که در صحنه حاضر بودند آگاهی نداشتند که با فشار دادن دست روی جای زخم می توانند جلو فوت علیرضا قیاسی را بگیرند.

نظرات