بیوگرافی بازیگران فیلم ناگهان درخت به همراه نقش، خلاصه داستان و عکس های جدید

0

فیلم “ناگهان درخت، فیلمی ایرانی به کارگردانی صفی یزدانیان  و تهیه کنندگی پیمان معادی است. این فیلم در ژانر درام و عاشقانه در سال ۹۷ ساخته شده است . و به دلیل شرایط کورونا و تعطیلی سینما قرار است به صورت آنلاین اکران شود . ”ناگهان درخت ” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

فیلم ناگهان درخت

خلاصه داستان

قصه این فیلم در سه دوره تاریخی روایت می‌شود. فرهاد زندگی خود را از کودکی تا ۵۰ سالگی برای روانکاو تعریف می کند.

فیلم ناگهان درخت

اسامی بازیگران فیلم ناگهان درخت

 

فیلم ناگهان درخت

سایر عوامل فیلم

مدیر فیلمبرداری: همایون پایور، تدوین‌گر: هایده صفی یاری طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر، صدابردار: ایرج شهرزادی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر برنامه ریزی: علی افشین راد، منشی صحنه: ندا قائدی مقامی، مدیر تولید: وحید مشاری، عکاس: علی نیک رفتار، دستیار اول کارگردان: سمیه میرشمسی، دستیار دوم کارگردان و دستیار برنامه ریز: رضا غفارنژاد، طراح جلوه های بصری: محمد لطفعلی، طراح جلوه های میدانی: آرش آقابیک، فیلمبردار: محمد حدادی، مدیر تدارکات: جواد راهزانی، مجری طرح: مهدی معزی.

فیلم ناگهان درخت

زمان پخش

فیلم سینمایی ناگهان درخت به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان و تهیه کنندگی پیمان معادی قرار است از روز دوشنبه ۱۷ آذرماه به صورت آنلاین اکران ‌شود.

ناگهان درخت

نظرات