ماجرای ترور فهمی هیناوی با فیلم لحظه ترور وی + فهمی هیناوی که بود

0

ماجرای ترور فهمی هیناوی با فیلم لحظه ترور فهمی هیناوی عضو ارشد موساد و عکس و بیوگرافی و شغل و سوابق وی را در مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای ترور فهمی هیناوی و فیلم لحظه ترور وی + فهمی هیناوی که بود

بیوگرافی و ترور فهمی هیناوی عضو ارشد موساد

به گزارش حرف تازه از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر نوشت: برخی منابع خبری از حمله مسلحانه به سرنشین یک خودرو در یک شهرک رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

بر اساس گزارش ها، ساعت ۲۱ پنجشنبه (دیشب) مردی ۴۵ ساله به نام فهمی هیناوی در خیابانهای شهرک جیناتون با شلیک بیش از ۱۵ گلوله کشته شد. یک ساعت و نیم قبل از این قتل، نیز یک جوان ۲۷ ساله به نام محمد بدران در روستای زمر کشته شد. سه شنبه گذشته هم یک مرد ۷۳ ساله به نام شوبیا تاتور و پسر ۳۹ ساله‌اش در روستای رینا کشته شدند. مردی ۵۱ ساله نیز مادر و برادرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده‌است.

عکس و بیوگرافی فهمی هیناوی و ماجرای ترور وی

گفته می‌شود فردی به نام فهمی هیناوی ۴۵ ساله کشته شده و گفته میشود که وی عضو ارشد موساد است.

اگرچه بنظر میرسد این قتل‌ها ماهیت امنیتی ندارند، اما نشان دهنده یک بحران اجتماعی عمیق در جامعه رژیم صهیونیستی هستند و ناگفته نماند که اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

فیلم لحظه ترور فهمی هیناوی در اتومبیلش

در فیلم زیر فیلم لحظه ترور وی را میبینید.

آشوب در شهرک صهیونیستی

ساعت ۲۱ پنجشنبه (دیشب) مردی ۴۵ ساله به نام در خیابانهای شهرک جیناتون با شلیک بیش از ۱۵ گلوله کشته شد. یک ساعت و نیم قبل از این قتل، نیز یک جوان ۲۷ ساله به نام «محمد بدران» در روستای زمر کشته شد. سه شنبه گذشته هم یک مرد ۷۳ ساله به نام «شوبیا تاتور» و پسر ۳۹ ساله‌اش در روستای رینا کشته شدند. مردی ۵۱ ساله نیز مادر و برادرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده‌ است. اگرچه بنظر میرسد این قتل‌ها ماهیت امنیتی ندارند، اما نشان دهنده یک بحران اجتماعی عمیق در جامعه رژیم صهیونیستی هستند.

نظرات