درگذشت هدی زرباف مجسمه ساز با علت مرگ و بیوگرافی + زندگینامه

0

درگذشت هدی زرباف مجسمه ساز ایرانی ، بیوگرافی و زندگینامه هدی زرباف و همسرش علت مرگ و فوت وی با عکس ها و اینستاگرام و سوابق هنری و علت شهرت و مشهور شدن و تصاویر آثار مجسمه های وی را در حرف تازه خواهید دید

درگذشت هدی زرباف مجسمه ساز با علت مرگ و بیوگرافی + زندگینامه

بیوگرافی هدی زرباف و همسرش

هدا زرباف بانوی مجسمه ساز متولد ۱۳۶۱ در تهران که سالها مقیم کانادا بود و به عنوان هنرمند مجسمه ساز شهرت زیادی داشت . وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد انیمیشن بود که چند نمایشگاه‌ انفرادی و گروهی در ایران و خارج از کشور تاکنون دایر کرده بود

علت مرگ هدا زرباف

این دختر هنرمند در سن ۳۸ سالگی درگذشت و علت فوت و مرگش تاکنون مشخص نشده است

درگذشت هدی زرباف مجسمه ساز با علت مرگ و بیوگرافی + زندگینامه

سوابق هنری

گالری اینفو درباره هدا زرباف نوشته است: «هدی زرباف لیسانس نقاشی و فوق‌لیسانس انیمیشن را از دانشگاه تهران اخذ کرد و چند سال پس از آن ۱۳۸۷ لیسانس هنرهای زیبا را از دانشگاه وینزر کانادا دریافت کرد.

او نخستین نمایشگاه انفرادی خود را در سال ۱۳۸۹ و در گالری آرت لیبل کانادا برگزار کرد و پس از آن با دیگر گالری‌ها در کشورهای آلمان و کانادا همکاری داشت. علاوه‌بر حضور بین‌المللی، این هنرمند در ایران نیز نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی برگزار کرد که از جمله می‌توان به همکاری وی با گالری‌های دستان، پروژه‌های آران، طراحان آزاد، باوان و نک اشاره کرد.»

همسر هدی زرباف کیست

از زندگی شخصی و ازدواج و همسرش خبری منتشر نشده است

همسر هدی زرباف مجسمه ساز کیست

زمینه فعالیت

بهرنگ صمدزادگان نقاش و از اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران در پیج اینستاگرامش نوشته: هدی زرباف به دنبال دستیابی به یک لایه متضاد در کنار یکدیگر بود. بخیه‌های آشفته ای که در عین نفی کمال، وحدت ایجاد می کنند. مبلمان قدیمی که با وجود شکنندگی شکل‌های نرم مجاور، ثبات و دوام ایجاد می کنند، نمونه ای از نمایش دوگانگی هستند. بالاتر از هر چیز دیگری که در کار هدا اتفاق می افتد، زن همیشه در مرکز و در خلوت است.

زن باید با انبوه احساسات مقابله کند: حافظه، درد و یا لذت و هدا این زنان را در نقش ها یا حالت های مختلف وجودی نشان می دهد.

زندگینامه هدی زرباف و همسرش

اینستاگرام هدی زرباف

پیج اینستاگرام و صفحه شخصی وی
hodazar ا اندک فاور فعال بود که تصاویر مجسمه ها و آثار هنرهای مفهومی خد را در آن به اشتراک گذاشته است

نظرات