ساعت پخش و زمان تکرار سریال “بیگانه ای با من است” از شبکه ۲

0

ساعت پخش و زمان تکرار سریال بیگانه ای با من است از شبکه ۲ تلویزیون با عکسهای بازیگران و پشت صحنه را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

ساعت پخش و زمان پخش تکرار سریال "بیگانه ای با من است" از شبکه 2

زمان پخش سریال بیگانه ای با من است

مجموعه جدید سریال بیگانه ای با من است با حضور مرحوم پرویز پورحسینی جایگزین سریال از سرنوشت ۳ و فصل سوم از سرنوشت در شبکه دو از تاریخ ۱۵ آذر ۹۹ میشود. تا یاد این بازیگر بزرگ کشورمان زنده شود.این آخرین حضور تلویزیونی زنده ‌یاد پرویز پورحسینی در عرصه بازیگری بود.

ساعت پخش تکرار سریال بیگانه ای با من است

این سریال از شنبه ۱۵ آذرماه ۹۹ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش و تکرار آن روز بعد در ساعات ۱۲ و ۱۶:۱۵ می باشد

سریال «بیگانه‌ای با من است» درامی خانوادگی به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان و تهیه‌کنندگی بهروز مفید و نویسندگی فروغ فروهیده درباره نسا با بازی شبنم قلی‌خانی در ۴۵ قسمت است.

ساعت پخش و زمان پخش تکرار سریال "بیگانه ای با من است" از شبکه 2

بازیگر نقش نسا در بیگانه ای با من است

بازیگر زن شبنم قلی خانی در نقش نسا او که دختری از طبقه پایین جامعه است با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جا به جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است داستان پر فراز و نشیب این سریال را رقم می‌زند.
از بازیگران فصل اول این سریال می‌توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌ طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند، مهدی فقیه، ونوس کانلی و … اشاره کرد.

قصه «بیگانه‌ای با من است» در سال ۶۹-۷۰ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

لوکیشن های سریال

از لوکیشن‌های این سریال می‌توان به خانه‌ای حوالی خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی و برخی لوکیشن‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

نظرات