مراسم تدفین و مزار شهید فخری زاده در امامزاده صالح تهران + تصاویر

0

عکس و فیلم مراسم تدفین و مزار شهید فخری زاده در امامزاده صالح تهران با حضور فرزندانش و خانواده و تصاویر همسر و پسران شهید محسن فخری زاده را در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده میکنید

عکس و فیلم مراسم تدفین و مزار شهید فخری زاده در امامزاده صالح تهران

تصاویر مراسم تدفین و مزار شهید فخری زاده در امامزاده صالح تهران

شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای وزارت دفاع، که عصر جمعه ۷ آذر ۹۹ در آبسرد دماوند تهران ترور شد، قرار است امروز ۹ آذر ۹۹، امامزاده صالح تجریش، در شمال تهران، به خاک سپرده شود که عکسبی از مزار شهید فخری زاده را میبینید

عکس مزار شهید فخری زاده در امازاده صالح

محل دفن شهید فخری زاده در امامزاده صالح تهران + تصاویر

در این مراسم فرزندان شهید فخری زاده و خانواده محترمش حضور داشتتد که عکسی از آنها منتشر شده است.

گفتنی است که روز های گذشته پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار کشورمان در حرم امام رضا (ع) تشییع و سپس در حرم امام خمینی (ره) نیز تشییع شد.

عکس و فیلم مراسم تدفین شهید فخری زاده در امامزاده صالح تهران + تصاویر

مراسم تشییع پیکر دانشمند شهید محسن فخری زاده برای آخرین وداع با در حرم امام خمینی و قبل از آن نیز مراسم وداع رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با حضور خانواده شهید و خادمین آن حضرت برگزار شد.

محسن فخری‌زاده مهابادی متولد ۱۳۳۶ در قم و شهادت ۷ آذر ۱۳۹۹ در عملیات تروریستی در منطقه آبسرد دماوند تهران ترور شد. ایشان ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را برعهده داشت و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مهندسی هسته‌ای بود.

عکس و فیلم مراسم تدفین شهید فخری زاده در امامزاده صالح تهران + تصاویر

فخری‌زاده تحت عنوان «دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک (PHRC)» در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۰۷ میلادی، در فهرست تحریم شدگان ایران توسط شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت.

عکس فرزندان شهید فخری زاده

عکس فرزندان شهید فخری زاده در مراسم تشییع

نظرات