بیوگرافی حامد اصغری محافظ شهید محسن فخری زاده + تصاویر

3

حامد اصغری محافظ شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ترور شده ایرانی است که در ۷ آذر ۹۹ به همراه وی به شهادت رسید. در ادامه بیوگرافی و عکس های حامد اصغری و سوابق و زندگینامه وی را در مجله حرف تازه میخوانید

 بیوگرافی حامد اصغری محافظ شهید محسن فخری زاده + تصاویر

بیوگرافی حامد اصغری محافظ شهید محسن فخری زاده کیست

حامد اصغری یکی از محافظان شهید محسن فخری زاده بود که در صحنه ترور حضور داشت و به کگفته جواد موگویی مستندساز ایرانی یکی از چهره های شناخته شده بود.

جواد موگویی مستندساز، نویسنده و فعال رسانه‌ای با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به ترور شهید محسن فخری زاده واکنش نشان داد.
شهید محسن فخری زاده، دانشمند برجسته صنایع دفاعی کشور، روز گذشته در منطقه آبسرد شهرستان دماوند توسط عناصر مسلح ترور و به شهادت رسید.
حامد اصغری از محافظین شهید فخری زاده، برای حفاظت از وی خود را در مسیر رگبار قرار داده و همان لحظه به فیض شهادت می‌رسد. با این حال این اقدام مانع از اصابت گلوله به شهید فخری‎ زاده نشد و این دانشمند برجسته کشورمان به شهادت رسید

در همین رابطه علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در توییتر نوشت: در پی حادثه ترور شهید محسن فخری‌زاده یکی از محافظان مجروح شده است و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد. حال دیگر همراهان خوب است و جراحات جدی در کار نیست.

بیوگرافی حامد اصغری محافظ شهید محسن فخری زاده + تصاویر

تکذیب خبر شهادت

تکذیب خبر شهادت محافظ جودوکار شهید محسن فخری زاده/ عمل موفقیت آمیز «اصغری»

🔹سایت فدراسیون جودو نوشت: حامد اصغری، محافظ جوان محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور، که در تاریخ هفتم آذرماه به شهادت رسید، از ورزشکاران رشته جودو بود که در این حادثه دچار جراحت شدید شده است
🔹برادر حامد اصغری نیز در گفتگو با مهر ،از عمل موفقیت آمیز برادرش خبر داد.
🔹اصغری افزود: برادرم مورد اصابت چند گلوله قرار گرفته است اما با تلاش پزشکان وضعیت کنونی وی رو به بهبود است.

گفتنی است که در خبرها اعلام شد یک کیلومتر جلوتر از ورودی شهر آبسرد و نزدیک باغی معروف به باغ سرهنگ خودرو با رگبار متوقف می‌شود و پس از آن یک نیسان که در آن پر از الوار‌های چوبی بوده است منفجر می‌شود.

بعد از انفجار تا شعاع ۵۰۰ متری خیابان پر از تکه‌های خودرو و چوب دیده شده و بر اثر انفجار آسیب به دکل برقی مجاور نیسان برق شهر آبسرد نیز قطع می‌شود.

وقوع انفجار، تروریست‌هایی که کمین کرده بودند از نقاط نامشخصی شروع به تیراندازی به سمت خودروی این دانشمند هسته‌ای می‌کنند.

حامد اصغری یکی از محافظان نیز برای حفاظت از شهید محسن فخری‌زاده، خودرو را در مسیر رگبار قرار می‌دهد که همان لحظه به فیض شهادت می‌رسد.

3 دیدگاه در “بیوگرافی حامد اصغری محافظ شهید محسن فخری زاده + تصاویر

  1. حسینی گفت:

    روحشان قرین رحمت الهی.خدا به همه عزیزانشون صبر بده .ان شاالله .شفاعت کننده باشند در روزقیامت

  2. افسانه گفت:

    روحش شاد
    خدا صبر حضرت زینبی به خانواده ش بده
    از خون جوانان وطن لاله دمیده 😔😔😔

  3. حامد کرمانیون گفت:

    روح تمامی سربازان گمنام امام زمان که در راه وطن به شهادت می‌رسند محشور با اباعبدالله الحسین

نظرات