بیوگرافی عیسی کلانتری معاون روحانی و همسرش + زندگینامه

0

بیوگرافی عیسی کلانتری سیاستمدار ایرانی و معاون روحانی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و همسر و فرزندانش با زندگینامه شخصی و خانواده و نسبت فامیلی و جنجالها و عکس های شخصی و صفحه شخصی و توئیتر و اینستاگرام و شغل فرزندانش و جنجال صحبت هایش درباره امام خمینی (ره) را در این بخش از حرف تازه میخوانید

بیوگرافی عیسی کلانتری و همسرش + زندگینامه و جنجالها

بیوگرافی عیسی کلانتری

عیسی کلانتری متولد ۱۳۳۱ شهر مرند در استان آذربایجان شرقی، سیاستمدار ایرانی و وزیر چند دوره دولت ، دارای مدرک دانشگاهی لیسانس زراعت، اصلاح نباتات – دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه، فوق لیسانس فیزیولوژی زراعی دانشگاه نبراسکا، دکتری فیزیولوژی و بیوشیمی محصولات زراعی از آمریکا می باشد.

زندگی شخصی و خانواده عیسی کلانتری

عیسی کلانتری، برادر کوچکتر شهید موسی کلانتری وزیر راه بود که در دی ماه سال ۱۳۵۸ از سوی شورای انقلاب به سمت وزیر راه و ترابری منصوب و پس از تشکیل دولت شهید رجائی تا هنگام شهادت همچنان دراین سمت به انجام وظیفه و خدمت به مردم ادامه داد .

شهید موسی کلانتری

بیوگرافی عیسی کلانتری و همسرش + زندگینامه و جنجالها

همسر عیسی کلانتری کیست

از زندگی خصوصی و از همسر و تعداد فرزندانش اطلاعی در دست نیست

سال های فعالیت

کلانتری یکی از سیاستمداران ایرانی است که سابقه وزارت در چند دوره دولت ایران را در کارنامه خود دارد.

او وزیر کشاورزی در دولت های اول و دوم مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی بوده که به دلیل ادغام دو وزارتخانه کشاورزی و جهاد سازندگی کار وزارت را رها کرد و از سال ۱۳۸۱ با تشکیل خانه کشاورز به عنوان یک تشکل سیاسی بخش کشاورزی، دبیر کل آن شده و تا کنون در این سمت فعالیت می‌کند.

کلانتری در دولتهای پیشین بیش از ۱۲ سال وزیر کشاورزی ایران بوده است. وزیر کشاورزی در سال پایانی دولتهای میر حسین موسوی، وزیر در دولت‌های اول و دوم مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی و همچنین وزیر کشاورزی در ۳ سال اول دولت اول محمد خاتمی، دوران مسئولیت وزارت کشاورزی نامبرده میباشد.

همسر و خانواده و فرزندان عیسی کلانتری

عیسی کلانتری معاون روحانی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

کلانتری در دولت یازدهم به عنوان مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور آب، کشاورزی و محیط زیست و همچنین دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه منصوب شد.

وی هم‌اکنون بعنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به جای معصومه ابتکار و مشاور معاون اول رئیس‌جمهور در امور آب، کشاورزی و محیط زیست فعالیت می‌کند.

زندگینامه و بیوگرافی عیسی کلانتری معاون روحانی و همسرش + زندگینامه

حمایت از روحانی

در انتخابات ۹۲ و ۹۶ از روحانی حمایت کرده و به شدت نسبت به مواضعی که به زعم او رادیکالی است و کشور را دچار مشکل می‌کند مخالف است
در ۲ بهمن ۱۳۹۲، حمید چیت‌چیان وزیر نیروی دولت یازدهم، اعلام کرد که ستاد احیای دریاچه ارومیه به دبیری عیسی کلانتری تشکیل شده‌است تا به بررسی راهکارهای احیای دریاچه ارومیه بپردازد.

 

نظرات