ماجرای همکاری ریحانه پارسا و شادمهر در موزیک ویدیوی بارون دلم خواست

0

ماجرای حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیوی بارون دلم خواست شادمهر عقیلی و ماجرای رابطه و همکاری ریحانه پارسا و شادمهر عقیلی و دلنوشته احساسی وی به شادمهر در پیج اینستاگرامش را در این بخش از حرف تازه میخوانید.

همکاری ریحانه پارسا و شادمهر | ماجرای حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیوی شادمهر

همکاری ریحانه پارسا و شادمهر در کلیپ بارون دلم خواست

بازیگر نوظهور و تازه کار که در سریال پدر ایفای نقش کرده، به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده و بعد از مهاجرت علاوه بر کشف حجاب، کشف لباس نیز کرده و موهای خود را نیز کوتاه کرده و دابسمش ریحانه پارسا نیز این روزها پر سرچ شده است.

او در ۵ آذر ۹۹ موزیک ویدئویی از شادمهر عقیلی در پیج اینستاگرامش منتشر کرده که نشان میداد در آهنگ جدید شادمهر به نام بارون دلم خواست بازی و نقش آفرینی کرده است.

همکاری ریحانه پارسا و شادمهر | ماجرای حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیوی شادمهر

او به همراه به اشتراک گذاشتن این کلیپ با صدای شادمهر اینگونه خطاب یه وی نوشت: ای کاش زمان به عقب برگرده
اون وقت
هر بار که صدای شمارو میشنیدم با خودم به رویای این اتفاق لبخند میزدم
اقا شادمهر،توو این تنهایی ها و سردی روزگار شما نگاهم کردین…
بزرگوار 🌹
ممنونم

ریحانه پارسا متولد ۱۳۷۷ یکی از بازیگران زن جوان و جویای نام بوده که برای اولین بار به صورت حرفه ای در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی حضور پیدا کرده است.
در دانشگاه بازیگری تحصیلکرده و دارای لیسانس بازیگری می باشد او همچنین در نویسندگی و عکاسی نیز تخصص دارد و علاقه زیادی به کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه دارد او فروردین ماه ۹۹ با مهدی کوشکی ازدواج کرد و بعد از چند ماه جدا شد و ب ترکیه مهاجرت کرد و جنجال هایی نیز بعد از مهاجرت ایجاد کرد.

شادمهر عقیلی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران)، خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده، ترانه‌سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد.

 

نظرات