ماجرای توهین محمود فکری به نکونام و فولادی ها + فیلم کامل

0

ماجرای توهین محمود فکری به نکونام و فولادی ها + فیلم کامل

ماجرای توهین محمود فکری به فولادی ها و بازیکنان و کادر فنی فولاد خوزستان و جواد نکونام + فیلم فحاشی و توهین محمود فکری در این بخش از مجله حرف تازه را میخوانید.

 ماجرای توهین محمود فکری به نکونام و فولادی ها + فیلم کامل

بعد از باخت استقلال مقابل فولاد خوزستان، محمود فکری به سمت بازیکن فولاد خوزستان رفت و در اقدامی عجیب و غیر اخلاقی الفاظ رکیک و غیر قابل انتشاری را به کار برد
به گزارش حرف تازه به نقل از ایلنا، محمود فکری سرمربی استقلال بعد از برد در هفته اول مقابل مس رفسنجان ، در ۳۰ آبان ۹۹ در برابر فولاد باختی تلخ را در فولاد در هفته دوم تجربه کرد.

به گزارش حرف تازه به نقل از ایلنا، فکری و جواد نکونام که از گذشته تا به امروز رابطه چندان حسنه‌ای به نظر می‌رسد با یکدیگر ندارند، اینبار در یک دیدار حساس در شرایطی روبروی یکدیگر قرار گرفتند که نتیجه در نهایت به سود سرخپوشان فولاد خوزستان خاتمه یافت.

فکری، سرمربی استقلال در پایان بازی و در زمان خوش و بش بازیکنان و اعضای دو تیم، جملاتی زشت و باورنکردنی را در گفتگویی کوتاه که با قاسمی نژاد، بازیکن فولاد خوزستان داشت، متوجه جواد نکونام کرد.

فیلم فحاشی زشت فکری به جواد نکونام

فکری که به نظر می‌رسد متوجه جایگاه خود روی نیمکت استقلال نیست که باعث می‌شود توجه تمام دوربین‌ها به سمت حرکات و جملات او برود، در این گفتگوی چند ثانیه‌ای که به سرعت در فضای مجازی وایرال شده، با کلماتی زشت و باورنکردنی به نمایش تیم حریف تاخته و به جواد نکونام نیز توهین می‌کند. موضوعی که می‌تواند در ادامه احتمالا جنجال بزرگی را در رابطه دو طرف شکل دهد و مسلما با واکنش کمیته انضباطی نیز همراه خواهد شد.

طرفداری نوشته: فیلم کوتاهی از صحنه های بعد از اتمام بازی در فضای مجازی چرخید. در این فیلم، به نظر می رسد محمود فکری در حال خوش و بش با قاسمی نژاد بازیکن مازندرانی فولاد، بدون آن که اسمی از نکونام بیاورد، از نحوه بازی فولاد گلایه می کند و به زبان مازندرانی به او می گوید؛ فقط … به شما یاد داده است و حرف های نامفهوم دیگری هم می زند که کاربران در شبکه های اجتماعی می گویند به فحش رکیک شباهت دارد!

در واقع به نظر می رسد محمود فکری در حال حرف زدن پشت سر جواد نکونام است و البته از واژه های مناسبی هم استفاده نمی کند. در فضای مجازی طرفداران پرسپولیس با انتشار این فیلم، خواهان برخورد با سرمربی استقلال هستند و البته برخی طرفداران استقلال هم مدعی شده اند آنچه در فیلم به گوش می رسد صدای محمود فکری نیست و فیلم صداگذاری شده است.

همین فیلم کوتاه ۱۲ ثانیه ای که البته از طریق رسانه های رسمی قابل پخش نیست، می تواند سرآغاز یک جنجال تازه باشد.منبع ایلنا و طرفداری

نظرات