معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم عروس افغان

0

فیلم “عروس افغان، فیلمی ایرانی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی علیرضا مزینانی است. این فیلم در ژانر درام و اجتماعی در سال ۸۲ ساخته و برای اولین بار در همان سال پخش شد. حالا قرار است بار دیگر از طریق رسانه ملی پخش شود. ”عروس افغان” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر آشنا و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم عروس افغان

 

خلاصه داستان

فیلم “عروس افغان” روایتگر ماجراهای جوانی افغانستانی به نام “گل محمد” است كه برای تهیه شیر بهای دختری كه سخت به او دلبسته است، به پاكستان می رود و در آنجا به كارهای مختلفی چون روزنامه فروشی، جاروكشی و… مشغول می شود.

داستان فیلم عروس افغان

“گل محمد” زمانی به افغانستان بر می گردد كه رژیم طالبان عوض شده و به او خبرمی دهند كه در غیاب او، دختر مورد نظرش ازدواج كرده است. “گل محمد” غمگین و افسرده به خانه آنها می رود، اما متوجه می شود كه خواهر نامزدش ازدواج كرده و دختر مورد نظر او همچنان منتظر “گل محمد” است.

 

اسامی بازیگران فیلم عروس افغان

اسامی بازیگران فیلم عروس افغان

 

دیگر عوامل

نوینسده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی، تهیه کننده: علیرضا مزینانی، موسیقی: مجید انتظامی، فیلمبردار: حسن پویا، تدوین: داوود یوسفیان.

 

زمان پخش فیلم عروس افقان

سریال “عروس افغان” قرار است جمعه ( مصادف با ۳۰ آبان ماه) راس ساعت ۲۲:۳۰ از آی فییلم عربی پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۴:۰۰، ۱۰:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات