معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خط استوا

0

فیلم “خط استوا، فیلمی ایرانی به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی حمید پنداشته است. این فیلم در ژانر درام و اجتماعی در سال ۹۸  ساخته و در آستانه ی اکران است. این فیلم که به تازگی ساختش به پایان رسیده است، پیش بینی می شود با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، به صورت عمومی و همچنین آنلاین به نمایش گذاشته شود. ”خط استوا” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خط استوا

 

خلاصه داستان

فیلم “خط استوا” روایتگر ماجراهای رئیس و نایب رییس فدراسیون فوتبال در خارج از کشور است. این فیلم یک کمدی خاص با حال و هوای متفاوتی است. رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال است که برای حضور در اجلاس سالانه ای اف سی باید راهی مالزی شوند اما در اقدامی خبرساز راهی جزیره بالی میشوند تا با “زیدان” به صورت مخفیانه قراردادی امضا کنند و این اتفاق برایشان ماجراساز میشود.

داستان فیلم خط استوا

اصغر نعیمی، نویسنده و کارگردان ایرانی، پیش از این فیلم های “هایلایت”، “سایه های موازی”، “سلام بر عشق”، “بی وفا” و سریال “عصر پاییزی” را کارگردانی کرده است. او بعد از این فیلم هم، ساخت فیلم “بولینگ” را آغاز کرده است که موضوع اصلی آن به فضای جنجالی بورس می پردازد.

 

اسامی بازیگران فیلم خط استوا

داستان فیلم خط استوا

 

دیگر عوامل

کارگردان: اصغر نعیمی، نویسنده: محمدرضا آریانی، تهیه کننده: حمید پنداشته.

نظرات