بیوگرافی و درگذشت مریم اربابی معلم دبستان شاهد گرمه + ماجرای فوت

0

مریم اربابی معلم دبستان شاهد گرمه روی تخت بیمارستان نیز به شاگردانش درس عشق و فداکاری داد. در ادامه با بیوگرافی و ماجرای کامل و علت درگذشت و فوت مریم اربابی معلم دبستان شاهد گرمه را با عکس و پیج اینستاگرام در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و درگذشت مریم اربابی معلم دبستان شاهد گرمه + ماجرای فوت

 

بیوگرافی مریم اربابی معلم و همسرش

وی معلم دبستان شاهد ریحانه شهرستان گرمه خراسان شمالی بود که ۲۲ سال سابقه فعالیت در آموزش و پروش را به عنوان آموزگار در پرونده خود داشت که بعد از ابتلا یه کرونا حتی روی تخت بیمارستان نیز به آموزش به شاگردانش ادامه داد و دست از تلاش برنداشت.

این معلم گرمه ای با وجود دردهای نفس گیر کرونا و بستری شدن در بخش مراقبتهای ویژه و وضعیت حاد تنفسی به درس دادن به شاگردانش ادامه داد که باعث تحسین کاربران و تقدیر از تلاش این آموزگار فداکار شد.

فوت و درگذشت مریم اربابی معلم گرمه ای

مرحومه اربابی ۲۲ آبان ماه ۹۹ مریم اربابی بر اثر ابتلا به ویرس کرونا جان خود را از دست داد و درگذشت

به گزارش حرف تازه از روابط عمومی بسیج فرهنگیان، متن پیام سردار عباس مطهری رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در پی در گذشت معلم ایثارگر مریم اربابی به شرح زیر است:

ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز
کان سوخته را جان شد و آواز نیامد

در این هشت ماه، هر جا صحبت از ایثار و فداکاری به میان آمد، ذهن ها به مدافعان گرانقدر سلامت معطوف می شد.

اما با دیدن و شنیدن فداکاری معلمان عزیز و خصوصا تصویر ایثار افتخارآمیز معلم سرافراز مرحوم مریم اربابی، دریافتیم که برای عبور از شرایط اینچنینی، حفظ سلامت تن کافی نیست؛ حفظ سلامت روح انسانی جایگاه رفیع خود را دارد، معلم حافظ گلهای زندگی ما است؛ پرورنده نسل آینده ساز این کشور است؛ غفلت از مجاهدت مدافعان گمنام تعلیم و تربیت امری مذموم و تقدیر و سپاس از آنان به غایت ممدوح است.

آموزگار عزیز! تصویر فداکاری تو در این روزهای تلخ کرونایی، خاطرات شیرین بزرگ معلمان ایثار و شهادت همچون ابراهیم همت و ابراهیم هادی را در یادمان زنده کرد و معنای جدیدی به واژه های بلند ایثار و فداکاری افزود.

گرچه غم هجران یک گوهر از جامعه تعلیم و تربیت و خانواده ارجمند آن مرحوم بر دلها سنگینی می کند اما با «پویش لبخند رضایت» قدر مجاهدت معلمان و مدافعان تعلیم و تربیت را خواهیم دانست.

روحت شاد و راهت پر رهرو باد.

بیوگرافی و درگذشت مریم اربابی معلم دبستان شاهد گرمه + ماجرای فوت

عکس معلم فداکار گرمه ای

توضیح: درباره عکس منتشر شده به عنوان مریم اربابی ،همشهری انلاین نوشته: عکسی از یک توییت در خبرگزاری تسنیم در ذیل این خبر منتشر شده است که تصویر آن را در زیر می‌بینید. این تصویر مربوط به «مریم اربابی» معلمی که در این گزارش به آن اشاره شده نیست.

نظرات