خبر استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی پرسپولیس صحت دارد؟

0

استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی پرسپولیس

فایل ویدئویی تازه‌ای از اظهارات مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، فضای مجازی را به سرعت درنوردیده است.

مهدی رسول پناه

به گزارش مجله اینترنتی حرف تازه به نقل از “ورزش سه” در این ویدئو که به صورت پنهانی از اظهارات مدیرعامل پرسپولیسی‌ها برداشته شده، رسول پناه اظهاراتی عجیب‌تر از روز گذشته به زبان می‌آورد و از الفاظی نه چندان شایسته خطاب به مدیرعامل سابق استقلال و همچنین سرمربی تیمش، استفاده می‌کند؛ او همچنین در این فایل ادعا کرده که شیخ دیاباته با او تماس گرفته و گفته او را به پرسپولیس بیاورد اما اگر او دست به این کار بزند، عاقبت سختی در انتظارش خواهد بود.

در شرایطی که فایل قبلی نیز قطعا مسائل و مشکلاتی را برای این مدیر تازه‌کار اما نسبتاَ مسنِ فوتبال ایران ایجاد خواهد کرد، به احتمال قریب به یقین او باید به پایان کارش در مدیریت پرسپولیس رسیده باشد کما این‌که در تماس خبرنگار “ورزش سه” با برخی از مسئولان وزارت ورزش این مسئله تایید شده است.

نکته شگفت‌انگیز از این فایل ویدئویی که البته برداشت و انتشار آن کار چندان اخلاقی هم به نظر نمی‌رسد، صحبت‌های بی‌پروای سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در میان افرادی است که آن‌ها را نمی‌شناسد؛ عابرانی که به صورت طبیعی نباید مخاطب درد و دل‌های فردی باشند که یکی از دو باشگاه‌های پرطرفدار ایران را اداره می‌کند. صحبت‌های او مشخصاً دیگر راه را بر ادامه همکاری طرفین (رسول پناه و گل محمدی) خواهد بست و به نظر می‌رسد کسی که به خط پایان رسیده، شخص رسول پناه باشد.

نظرات