خلاصه داستان و بازیگران سریال شاهد

0

سریال شاهد مجموعه تلویزیونی جدیدی با کارگردانی سید سجاد حسینی و تهیه کنندگی سیدعارف امامی، وارد مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر شد.

بازیگران سریال شاهد

در ابتدا در خبرها از عزت الله مهرآوران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان اولین بازیگری که به پروژه «شاهد» پیوسته بود نام برده میشد. حال پس از گذشت یک هفته، مهرآوران به دلیل همزمانی فیلمبرداری دو پروژه ناچار شد تا از ادامه همکاری با مجموعه تلویزیونی «شاهد» انصراف دهد. مهرآوران به تازگی در سریال تلویزیونی «پدر پسری» و سریال «فوق لیسانسه‌ها»، ایفای نقش کرده است.

سریال شاهد

این سریال هنوز در مرحله پیش تولید می باشد و بازیگران دیگر آن هنوز انتخاب نشده اند.

خلاصه داستان سریال شاهد

قرار است مجموعه تلویزیونی «شاهد»، در شِش فصل ۲۵ قسمتی، از داستان زندگی شهدای دفاع مقدس تا شهدای انقلاب را روایت کند و روی آنتن شبکه سه سیما ببرد.

در خلاصه این داستان آمده است که پروانه قصد دارد تا با حسام ازدواج کند اما در این مسیر با یک واقعیت و رخداد عظیم در زندگی خود مواجه می‌شود…

تعداد قسمت های سریال شـاهد

مجموعه تلویزیونی «شاهد»، قرار است در شش فصل ۲۵ قسمتی روی آنتن شبکه سه سیما برود.

سایر عوامل مجموعه تلویزیونی شاهد

سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از سید احمدرضا منتظرالمهدی (مشاور پروژه)، سید سجاد حسینی (کارگردان و سرپرست نویسندگان)، سیده شیدا امامی و سید مرتضی غیاثی (طراح و نویسنده)، رها پرویزی (مدیر تولید و جانشین تهیه)، زهرا سالکی (طراح گریم)، مریم میرباقری (طراح صحنه و لباس)، امیر نخجوان (مدیر صدابرداری)، کیوان شعبانی (مدیر تصویر برداری)، فائزه گرگانی (منشی صحنه)، شهرزاد آذخ، محمدحسین آصفری (عکاس)، حسین گل فرجی (استوری برد)، مهسا بهادری (روابط عمومی).

نظرات