معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خائن کشی

0

فیلم “خائن کشی، فیلمی ایرانی به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندکی علی اوجی است. این فیلم در ژانر تاریخی و اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و در آستانه ی پیش تولید است. این فیلم که به تازگی درخواست پروانه ساخت داده، پیش بینی می شود با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، به صورت عمومی و همچنین انلاین به نمایش گذاشته شود. ”خائن کشی” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خائن کشی

 

خلاصه داستان

فیلم “خائن کشی” روایتگر زندگی “مهدی بلیغ” مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌کشد. “بلیغ” معروف‌ترین خلاف کار تهران بود؛ خلاف کاری که قصه‌هایش مشهور است و دست کم دو قصه او را تهرونی‌های قدیمی خیلی خوب می‌دانند. یکی از کلاهبردارانی که حتی کاخ دادگستری را هم فروخت!

داستان فیلم خائن کشی

مهدی بلیغ که به آرسن لوپن ایران مشهور بود، بعد از درگیری در یک سرقت، به زندان افتاد. دو همدست وی نه تنها در تمام طول زندان کمکی به وی نکردند، بلکه همسر مهدی بلیغ را هم از راه به در کردند! حالا “سارا بهرامی” بناست نقش همسر بلیغ را ایفا کند.

مسعود کیمیایی و علی اوجی خائن کشی

سارا بهرامی، بازیگر نام آشنا سینمای ایران که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم “دارکوب” موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. این فیلم چند بازیگر مطرح دیگر نیز دارد که طی روز‌های آینده معرفی می‌شوند تا نخستین نمایش “خائن کشی” در جشنواره فیلم فجر باشد. لازم به ذکر است، هنوز هیچ شفاف‌ سازی رسمی درباره نحوه تامین سرمایه و اسپانسر این فیلم صورت نگرفته است.

 

اسامی بازیگران فیلم خائن کشی

اسامی بازیگران فیلم خائن کشی

 

دیگر عوامل

کارگردان: مسعود کیمیایی، تهیه کننده: علی اوجی.

نظرات