زمان پخش آخرین قسمت برنامه خندوانه با حضور نگار جواهریان

0

زمان پخش آخرین قسمت برنامه خندوانه با حضور نگار جواهریان

آخرین قسمت برنامه خندوانه ۲۸ شهریور پخش می شود و قرار است نگار جواهریان در این قسمت مقابل رامبد جوان برای گفت و گو قرار بگیرد.

برنامه خندوانه با حضور نگار جواهریان

 

سرنوشت «خندوانه» و ادامه آن بعد از محرم و صفر همچنان نامشخص است .


خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفت و گو می‌کند. خندوانه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.

این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگری نیز بی‌بهره نمانده و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی نیز دارد. این برنامه به برترین لبخند، تندیس به‌یادماندنی برنامه را تقدیم می‌کند و میهمانان برنامه معمولاً ۱۵ثانیه به دوربین لبخند می‌زنند.

این برنامه از تماشاگرانی تشکیل شده که با تست خنده و از میان افراد متقاضی به برنامه وارد شده‌اند و در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آن‌ها «هیئت داورانِ خندوانه» گفته می‌شود. برنامه با مقدمهٔ رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار، ترانهٔ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد، مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند. در میان مصاحبه، گفت‌وگویی با دوستان و همکاران وی نشان داده می‌شود. گفت‌وگو با مهمان با شوخی و خنده همراه است. از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامهٔ پایانیِ هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه، نیما شعبان‌نژاد و جناب خان (فصل‌های ۲و۳) نقش آفرینی می‌کنند. اما در فصل۴ عروسک جناب خان از برنامه خارج شد و ۴ عروسک (که برادر هستند) به برنامه دعوت شدند اما بسیار کم در برنامه حضور دارند.

از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، میان‌برنامه (مصاحبه با مردم)،انیمیشن و نماهنگ اشاره کرد.

نظرات