رضا نهضت مدیر کانال حرف حساب کیست

0

رضا نهضت مدیر کانال حرف حساب کیست

رضا نهضت مدیر کانال حرف حساب کیست,بیوگرافی و عکس های “رضانهضت، آموزگار و مدیر کانال حرف حساب”,”زندگینامه و عکس رضا نهضت و همسرش”, ماجرا و جزئیات محکومیت مدیر کانال حرف حساب به ۴۵ ضربه شلاق و کاریکاتور رضا نهضت چه بود؟ در ادامه در این بخش از سایت حرف تازه میخوانید

رضا نهضت مدیر کانال حرف حساب کیست
بیوگرافی رضا نهضت

رضا نهضت آموزگار یکی از معلمان و کارشناس و فعال صنفی فرهنگیان و آموزش و پرورش است که سه سال پیش کانال حرف حساب را راه اندازی کرد که اکنون با رسم یک کاریکاتور موجب شکایت  که به تازگی با کشیدن کاریکاتوری موجبات شکایت صدا و سیما را فراهم کرده و دادگاه هم او را به ۴۵ ضربه شلاق محکوم کرده است .

مسدود شدن کانال تلگرام حرف حساب

کانال تلگرامی حرف حساب ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ متوقف شد. گفتنی است که این کانال بیشتر به نقد سیاست های وزارت اموزش و پرورش می پرداخت و به همین علت این کانل تلگرامی دچار حواشی و در نهایت فعالیتش متوقف شد.

علت محکومیت رضا نهضت به 45 ضربه شلاق

علت محکومیت رضا نهضت به ۴۵ ضربه شلاق

به گزارش حرف تازه از عصر ایران: بر اساس حکم شعبه ۱۰۵۹ شعبه دو دادگاه کیفری تهران، رضا نهضت، مدیر کانال تلگرامی حرف حساب محکوم به به ۴۵ ضربه شلاق شد. اتهام این معلم کشیدن کاریکاتور و شاکی اش هم وزیر آموزش و پرورش بود.

از زمانی که این حکم اعلام شده، معلمان سراسر کشور در ابراز همدردی با معلم محکوم، در شبکه های اجتماعی آمادگی خود را برای تحمل ضربات شلاق وی اعلام می کنند.

قرار است وی دادگاهی شود  و پرونده وی از دادسرای فرهنگ و رسانه به دادسرای کارکنان دولت منتقل شده است .

مدیر کانال حرف حساب در پاسخ به پرسش صدای معلم که مصادیق توهین چیست گفت که موضوع به همان طنزها و کاریکاتورها و کاریکلماتورها بر می گردد .

این معلم تصریح کرد که قصد من به هیچ وجه توهین به وزیر آموزش و پرورش نبوده است .

ما ۳ سال این کانال را داشتیم . آقای بطحایی وزیر پیشین آموزش و پرورش ، جواد حسینی سرپرست پیشین هیچ گاه از من ناراحت نشدند و ما با آزادی کار خود را انجام می دادیم اما هیچ کس از ما نرنجید .

هدف من به عنوان معلم خدمت به آموزش و پرورش و ارتقای جایگاه این نهاد و وضعیت معلمان و ذی نفعان است .

منبع: صدای معلم و عصر ایران

نظرات