چند دعای موثر برای بین بردن و رفع زگیل و میخچه

0

چند دعای موثر برای بین بردن و رفع زگیل و میخچه

زگیل و میخچه از جمله عارضه هایی است که هر سنی از کودک و بزرگسال ممکن است درگیر آن شوند. درمان و برطرف کردن زگیل و میخچه پا و دست، علاوه بر درمان دارویی، نسخه قرآنی و چند دعای مجرب و موثر می باشد که ما در این اینجا چند دعا و ذکر و روش های دفع زگیل را بیان میکنیم. با ما در سایت حرف تازه همراه باشید

چند دعای موثر برای بین بردن و رفع زگیل و میخچه به همراه دستور استفاده

دعا برای برطرف کردن زگیل و میخچه

برای دفع زگیل ، خصوصا در روی دستها ،هفت حبه جو یا گندم بردارد و هفت بار بگوید ( اُستُر یا ولی الله ) و بر آنها بدمد و در زمین نم دار دفن کند. همچنین یک قطعه نمک نساییده و یک تکه نمد بردارد و هفت مرتبه سوره الم نشرح بخواند و بر روی آنها بمالد و دفن کند.

دعا‌ی مجرب برای رفع بیماری

امام صادق (ع) فرمود: هر گاه در کنار مریضی بودی، دست خود را بر سر مریض بگذار و این دعا را بخوان:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ مَا شَاءَ اللَّهُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللَّهِ مُوسَى نَجِیُّ اللَّهِ عِیسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ص.
مِنَ الْأَرْوَاحِ وَ الْأَوْجَاعِ بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ عَزَائِمُ مِنَ اللَّهِ لِفُلَانِ بْنِ فُلَانَهَ (نام شخص و مادر او را می‌برد)
لَا یَقْرَبُهُ إِلَّا کُلُّ مُسْلِمٍ وَ أُعِیذُهُ بِکَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ کُلِّهَا الَّتِی سَأَلَ بِهَا آدَمُ فَتابَ عَلَیْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ إِلَّا انْزَجَرْتِ أَیَّتُهَا الْأَرْوَاحُ وَ الْأَوْجَاعُ بِإِذْنِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ أَلا لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ تَبارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعالَمِینَ

ترجمه دعای شفای بیمار

(پناه به نام خدا و به خدا و از خدا و به سوی خدا و آنچه خدا بخواهد و این که هیچ نیرو و حرکتی نیست. مگر به اذن خدا و این که ابراهیم دوست خدا و موسی نجات یافته خدا و عیسی روح خدا و محمد فرستاده. خدا – که درود خدا بر او و آل او و بر همه انبیاء -از باد‌ها و دردها.

به نام خدا، به یاد خدا، و با استمداد از تقدیرات خدا، برای فلانی پسر فلانی، اقرار به اعتقادات ندارد مگر مسلمان، پناه می‏ برم به خدا با کلمات. تامه‏ ای که حضرت آدم (ع) خدا را با آن‌ها خواند تا توبه او پذیرفته شد، همانا او توبه‏ پذیر مهربانی است.

ای دردها، با اجازه خداوند و کلمات مقدس شما را فراری می‏ دهم که خدایی جز او نیست. همانا هر کار و آفرینشی برای اوست، آفرین بر خدا پروردگار عالمین.)

 

نسخه قرآنی درمان زگیل و میخچه با نمک و جو

 

نسخه قرآنی درمان زگیل و میخچه با نمک و جو

۱- بيمار مقدارى نمك بردارد و به زگيل بمالد و آن را در آتش افكند و بر آن سه بار بخواند (لوانزلنا هذا القرآن على جبل … تا آخر سوره ) كه انشاء الله تعالى برطرف خواهد شد.

۲- بر سه دانه جو بنويسد: و مثل كلمه خبيثه اءجتثت من فوق الاءرض مالها من قرار و آنها را بر زگيل بچرخاند سپس در جايى مرطوب در آخر ماه دفن كند كه چون جوها بپوسد زگيل خوب شود.

درمان زگیل با نمک و جو

مردى از حضرت رضا (عليه السلام) چيزى خواست كه زگيل ها را برطرف كند فرمود: هفت دانه جو بردار و بر هر دانه هفت بار اذا وقعت الواقعه را تا فكانت هباء منبَثّا بخوان و نيز بخوان : يساءلونك عن الجبال فقل ينسفها ربى نسفا… تا… و لا امتا.
سپس جوها را دانه دانه بر زگيل بمال و آنها را در پارچه نو بگذار و سنگى به آن ببند و به چاه انداز. مرد به دستور عمل كرد و روز هفتم يا هشتم بدنش مثل كف دست صاف و سالم شد، و فرمود: بايد در آخر ماه اين كار شود و بخواند: اءو لم الذين كفروا اءن السموات و الاءرض كانتا رتقا ففتقناهما.

مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى، ترجمه عبد الرحیم عقیقى بخشایشى.

برای درمان میخچه نیز به همین روش اعمل شود.

گرداوری در سایت حرف تازه و برگرفته از ملکوتی ها

نظرات