معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم چشم و ابرو

0

فیلم “چشم و ابرو، فیلمی ایرانی به کارگردانی حمید نعمت الله است. این فیلم در ژانر درام و اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و در آستانه ی پیش تولید است. این فیلم که به تازگی درخواست پروانه ساخت داده، پیش بینی می شود با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، به صورت عمومی و همچنین انلاین به نمایش گذاشته شود. ”چشم و ابرو” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم چشم و ابرو

 

جزئیات جدید پیرامون ساخت فیلم چشم و ابرو

“حمید نعمت الله”، نویسنده و کارگردان باسابقه ایرانی، که به تازگی فیلم “قاتل وحشی” را در صف اکران دارد. حالا قصد ساخت فیلمی جدید با حضور سوپر استارهای سینما ایران را کرده است. این فیلم “چشم و ابرو” نام دارد و حمید نعمت‌الله این روزها در حال تکمیل فیلمنامه آن است و پیش تولید آن بزودی آغاز خواهد شد.

داستان فیلم چشم و ابرو

ابتدا بر طبق خبرها، حضور “لیلا حاتمی” در این فیلم قطعی شد. او پیش از این در برخی از فیلم‌های حمید نعمت‌الله از جمله “رگ خواب”، “بی پولی” و قاتل و وحشی” ایفای نقش کرده است. بعد از آن زمزمه های مذاکرات یک سوپراستار دیگر هم برای بازی در این فیلم نیز منتشر شد. حالا سوپر استار دوم انتخاب شد. “محمدرضا گلزار” پس از تجربه‌ی موفق “بوتیک” قرار است برای دومین بار جلوی دوربین “حمید نعمت‌الله” برود. او قرار است ایفاگر نقش اصلی مرد آن باشد.

اسامی بازیگران فیلم چشم و ابرو

این همکاری بسیاری را به یاد تجربه‌ی به یاد ماندنی “بوتیک” می‌اندازد. فیلمی که “محمدرضا گلزار” در سال‌های ابتدایی فعالیتش و پس از بازی در چند فیلم تجاری و پرفروش، در کنار “گلشیفته فراهانی” در آن درخشید. “گلزار” اما بر خلاف بسیاری از هم نسلانش در دهه هشتاد افت نکرد و در طی این سال‌ها جایگاهش را به عنوان “سوپراستار سینمای ایران” حفظ کرد. “حمید نعمت‌الله” قصد دارد غیر از این دو، “چشم و ابرو” را با چند بازیگر سرشناس دیگر امسال جلوی دوربین ببرد. هنوز جزئیات بیشتر از ساخت این فیلم منتشر نشده است که به محض انتشار، در سایت قرار میگیرد. با ما همراه باشید.

نظرات