ماجرای کامل باجناقی همایون شجریان و پدرش محمدرضا شجریان

0

ماجرای کامل باجناقی همایون شجریان و پدرش محمدرضا شجریان

ماجرای باجناقی همایون شجریان و پدرش محمدرضا شجریان خواننده معروف و سرشناس ایرانی و صحت و سقم خبر و آیا همایون شجریان باجناق پدرش محمدرضا شجریان است را در این بخش میخوانید

ماجرای کامل باجناقی همایون شجریان و پدرش محمدرضا شجریان

همایون شجریان باجناق پدرش محمدرضا شجریان است؟

چند سالی است که خبر باجناقی همایون شجریان با پدرش محمدرضا شجریان در رسانه ها دست به دست میشود و اکنون نیز این خبر داغ شده که در ادامه میخوانید.

زنده یاد محمدرضا شجریان بعد از جدایی از همسر اولش خانم فرخنده گل افشان در سال ۱۳۷۰ ، یک سال بعد در سال ۱۳۷۱ با خانم کتایون خوانساری مقیم فرانسه ازدواج کرد که اکنون یک پسر جوان به نام رایان شجریان دارند.

بعد از ازدواج استاد شجریان با خانم کتایون، این وصلت باعث آشنایی آشنایی همایون شجریان با خواهر همسر استاد شجریان به نام گیتا میشود که در نهایت در سال ۱۳۷۴ این زوج با هم ازدواج میکنند و حالا یک دختر به نام یاسمین دارند.

همایون شجریان باجناق پدرش محمدرضا شجریان است ؟

 

گفتنی است که مدتی است خبر جدایی همایون شجریان از همسرش گیتا خوانساری در رسانه ها دست به دست میشود، اما تاکنون تایید و یا تکذیب نشده است و همچنین شایعه ازدواج وی با سحر دولتشاهی نیز هم زمان با همکاری این دو هنرمند در تئاتر سی منتشر شد که این خبر نیز تایید و یا تکذیب نشده است.

اما عکسی دونفره از سحر دولتشاهی و همایون شجریان در مراسم وداع و تشییع استاد شجریان در بهشت زهرا منتشر شده که حواشی زیادی به دنیال داشته است

عکس سحر دولتشاهی و همایون شجریان

ماجرای کامل باجناقی همایون شجریان و پدرش محمدرضا شجریان

کتایون خوانساری متولد سال ۱۳۴۴ و خواهرش گیتا خوانساری از او کوچکتر است که در سن نوجوانی به همراه پدر و مادر و خواهرش گیتا به فرانسه مهاجرت کردند و مقیم پاریس شدند

همایون شجریان (۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه است. وی فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران است.

منبع: مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات