زمان دقیق بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

0

زمان دقیق بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و پخش زنده بازی پرسپولیس در فینال آسیا ۲۰۲۰ را در این بخش از سایت حرف تازه میخوانید

ساعت بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا ای اف سی ، بازی های فینال لیگ قهرمانان اسیا مورخه ۱۹ دسامبر ۲۰۲۰ و برابر با ۲۹ آذر ۹۹ در ورزشگاه الجنوب قطر انجام میشود و نکته مهم این مسابقات، برگزاری بازی ها به صورت تک بازی می باشد.

اسم حریف و زمان دقیق بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020

زمان و تاریخ بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

کنفدراسیون فوتبال اسیا طی اطلاعیه ای، زمان دقیق بازی‌های نهایی را اعلام کرد و بطور رسمی زمان و تاریخ و محل برگزاری فینال لیگ ۲۰۲۰ را منتشر کرد.

طبق اعلام AFC دیدارهای شرق آسیا برای مشخص شدن فینالیست دوم و حریف پرسپولیس، از تاریخ آبان تا ۲۳ آذر ۹۹ برگزار می‌شود.

بر همین اساس AFC ،زمان آخرین بازی در منطقه غرب اسیا نیز به صورت تک حذفی در ۱۹ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۹ آذر ۱۳۹۹ ) اعلام کرد.
گفتنی است که پرسپولیس ایران با برد در مقابل النصر عربستان با همه حواشی و محرومیت عیسی آل کثیر و گلزنی بی نظیر مهدی عبدی فوتبالیست جوان ارتش سرخ، موفق شد به به فینال لیگ این دوره از مسابقات اسیایی راه یابد و اگر موفق شود قهرمان لیگ این دوره در سال ۲۰۲۰ شود ، برنده چهار میلیون دلار میشود و این کمک خیلی خوبی برای باشگاه همیشه پیروز سرخ پوشان خواهد بود را خواهد برد

اسم حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020

 

اسم حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

حریف پرسپولیس تیم اولسان هیوندای کره جنوبی شد. دیدار اولسان و ویسل کوبه در رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲ با برتری اولسان هیوندای به پایان رسید.

دو تیم فوتبال اولسان و ویسل کوبه در رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه (قطر) به مصاف هم رفتند و در دقیقه ۹۰ بازی یک بر یک به پایان رسید تا در وقت‌ های اضافه و پنالتی فینالیست آسیا مشخص شود.

در نهایت این دیدار با نتیجه ۲-۱ به سود اولسان هیوندای به پایان رسید.

اولسان هیوندای کره جنوبی با برتری برابر ویسل کوبه ژاپن حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد و در روز ۲۹ آذر در دوجه به مصاف هم میروند

از چهار نماینده ایران در لیگ ۲۰۲۰ اسیا شهرخودرو و سپاهان و استقلال تهران و پرسپولیس، تیم سرخ پوشان موفق شد به فینال این دوره از مسابقات راه یابد و با شکست حریفان موفقیتی دیگر برای خود رقم بزند.

منبع: مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات