علت طلاق و جدایی کیمیا علیزاده از همسرش حامد معدنچی مشخص شد! ماجرای

0

علت طلاق و جدایی کیمیا علیزاده از همسرش حامد معدنچی مشخص شد! ماجرای

طلاق کیمیا علیزاده از همسرش حامد معدنچی در آلمان صحت دارد؟ جزئیات طلاق کیمیا علیزاده از شوهرش حامد معدنچی و ماجرای طلاق و جدایی و مهاجرت پدر و مادرش به آلمان و زندگی با پدر و مادرش بعد از جدایی و طلاق از همسرش در این بخش میخوانید.

طلاق کیمیا علیزاده از همسرش صحت دارد؟ / افشاگری کیمیا علیزاده درباره متارکه و فریب خوردن

کیمیا علیزاده در ژوئن ۲۰۲۲ با پاک کردن عکس های همسرش حامد معدنچی خبر طلاق خودش را علنی کرد و با پاک کردن پست های مشترکش با همسر سابقش خبر طلاقش را علنی کرد.

به تازگی عکس های مشترک و دو نفره کیمیا علیزاده و همسرش حامد معدنچی از صفحه اینستاگرام کیمیا پاک شده، و عکس های پدر و مادرش جایگزین شده و در حال حاضر با پدر و مادرش در آلمان زندگی می کند. اما عکس های دو نفره کیمیا علیزاده در صفحه اینستاگرام حامد معدنچی همچنان باقی است. حالا این اخبار نشان می دهد که او از همسرش پس از مهاجرت به المان جدا شده است. البته این ورزشکار کشورمان هنوز تایید و تکذیبی برای این خبر منتشر نکرده است.

ماجرای افشاگری و طلاق کیمیا علیزاده از شوهرش

پیشتر رکنا نوشت: کیمیا علیزاده قهرمان تکواندوی ایران که مدال برنز المپیک، نشان‌های نقره و برنز رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان و مدال طلای نوجوانان جهان در کارنامه او دیده می‌شود تصمیم به ترک زادگاهش گرفت. کیمیا علیزاده که به دلیل مصدومیت فرصت پرچم‌داری کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را از دست داده بود، به همین دلیل نتوانست در تورنمنت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کند.

آخرین بار کیمیای تکواندو ایران به هلند رفت و این بار زمان بازگشت او طولانی شد تا اینکه خبر مهاجرت او به میان آمد و مشخص شد که او با شوهرش حامد از ایران مهاجرت کرده و انتشار نامه‌ای سرگشاده، رسماً خبر مهاجرتش از ایران را تأیید کرد.

ماجرای کامل متارکه و طلاق کیمیا علیزاده از همسرش حامد معدنچی

کیمیا علیزاده در جدیدترین پست اینستاگرامش در دلنوشته غمگین اشاره می کند: یه روز آدمی اومد تو زندگیم که فکر نمیکردم بهتر از اون وجود داشته باشه اما با رفتنش ثابت کرد وجود دارد !

گویا این حامد بوده که زندگی را ترک کرده ، از سوی دیگر عکس های دو نفره کیمیا در پیج معدنچی همچنان وجود داره و این کیمیا هست که عکس های همسرش را پاک کرده است.

حامد معدنچی متولد ۹ آذر ۱۳۶۸ در کرج می باشد که با والیبال به سطح ۱ مسابقات رسید و مدت ها برای تیم های برق تهران، پیکان و ارتعاشات بازی کرد

 

افشاگری کیمیا علیزاده درباره زنی به نام شهین و طلاق گرفتن از شوهرش حامد

تایید یا تکذیب خبر متارکه کیمیا علیزاده

درباره این خبر هنوز این زوج ورزشی واکنشی نشان ندادند و باید دید تا چه حد این خبر صحت دارد.

حامد معدنچی در جدیدترین پست خود با عکسی از خودش و همسرش کیمیا نوشته است: برای داشتن یک زندگیِ‌ خوب و با آرامش،
گوش نکردن به حرف‌های مردم، شجاعانه‌ترین کاری که می‌تونیم انجام بدیم.

 

نظرات