ماجرای ساخت سنگ قبر آنجلینا جولی در بهشت زهرا چیست + عکس

0

ماجرای ساخت سنگ قبر آنجلینا جولی در بهشت زهرا چیست + عکس

ماجرای ساخت سنگ قبر آنجلینا جولی در بهشت زهرا چیست + فیلم و عکس سنگ قبر و مزار آنجلینا جولی با عکسی خاص از این هرمند هالیوودی همه را شگفت زده کرده که ما نیز ماجرای عجیب سنگ قبر انجلینا جولی را برای شما منتشر کردیم .با ما همراه باشید.

ماجرای ساخت سنگ قبر آنجلینا جولی در بهشت زهرا چیست + فیلم و عکس

 

عکس سنگ قبر آنجلینا جولی در بهشت زهرا

آرش میراحمدی هنرمند بازیگر و طنزپرداز کشورمان، در فیلمی در پیج اینستاگرامش خبر از ساخت سنگ مزار انجلینا جولی در ایران و در بهشت زهرا داد و درباره این فیلم توضیحی داده و گفته که دوستان عزیز خدا رحمت کنه آنجلینا جولی رو هنرمند خوبی بود و سنگ قبری نیز برای او در بهشت زهرا ساخته شده است.

آرش میراحمدی به تازگی ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است،که شخصی برای انجلینا جولی، بازیگر آمریکایی در ایران سنگ قبر سفارش داده است و روی آن نوشته: (حامی کودکان بی سرپرست)

 

گفتنی است که به تازگی نیز محمود احمدی نژاد توئیتی برای این بازیگر هالیوودی و فعال حقوق کودکان نوشته و گفته است: با صحبت صريح شما درباره وجود تبعيض بنيادين در جهان موافقم. تبعيض، فقر، جنگ و نا امنی محصول مديريت فعلی است. كه بر قدرت طلبی و سلطه جويی استوار است. جامعه انسانی نيازمند احترام، صحبت، همكاری و صداقت است. برای اصلاح وضع جهان همه با هم و متحد تلاش خواهيم كرد.

آرش میراحمدی کیست

آرش میراحمدی متولد ۱۳۵۰ در شیراز و فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی در مقطع کارشناسی است، او علاوه بر بازیگری کارگردانی و نویسندگی نیز می کند، تقدیر و قسمت را در بازیگر شدنش دخیل می داند.
نخستین بار با بازی در مجموعه طنز «نوروز ۷۲» فعالیت خود را با کارگردانی داریوش کاردان شروع کرد، او می گوید : در بین این سالها گاهی هم مشغول به تدریس در دانشکده ها و موسسات آموزشی بودم.
میراحمدی با مرجان صفابخش ازدواج کرده و صاحب دو فرزند به نام کارمانیا و آرشام است.

نظرات