کلیپ جنجالی دوربین مخفی رضا شیری در آرایشگاه

0

کلیپ جنجالی دوربین مخفی رضا شیری در آرایشگاه

در ویدیویی که در روزهای اخیر منتشر شده دیده می شود که در یک برنامه دوربین مخفی، دعوایی بین رضا شیری خواننده موسیقی پاپ و فردی که خود را آرایشگر جا زده رخ می دهد.

دوربین مخفی رضا شیری

خواهر کوچکتر او با نام مونا قهرمان المپیک تکواندوی ناشنوایان است. گفته می شود رضا شیری ازدواج کرده و یک پسر ۱۴ ساله و یک دختر ۷ ساله دارد. او فعالیت خود را با خواندن قرآن و نوحه خوانی آغاز کرده و در سن ۱۵ سالگی در رشته قرائت قرآن به رتبه اول کشوری دست یافت. شیری در اوایل دهه ۸۰ وارد عرصه موسیقی شده و انتشار اولین آهنگ های ویدیویی اش توسط شبکه های ماهواره ای خارج نشین باعث ممنوع الکاری اش شد. آهنگ «من کجای زندگیم» اولین آهنگ رسمی او به صورت حرفه ای بود. شیری از دوستان بسیار نزدیک مرتضی پاشایی بود و چند هفته قبل از مرگ پاشایی، کاری مشترک انجام دادند که تاکنون پخش نشده است.
رضا شـیری متولد ۲۲ تیر سال ۱۳۶۲ در تهران است. او اصالتاً اردبیلی است، مدرک فوق دیپلم معماری داشته و مدتی نیز ممنوع الکار بوده است. پدر وی مرتضی شیری از قهرمانان بوکس ایران بوده که مدال طلای آسیا را در کارنامه داشته و اولین ورزشکاری بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ توانست جواز حضور در المپیک را بدست آورد. رضا شیری تنها پسر خانواده بوده و سه خواهر دارد
در ادامه میتوانید دوربین مخفی رضا شیری را ببینید :

نظرات