زمان بازی پرسپولیس و پاختاکور چهارشنبه ۹ مهر ۹۹

0

زمان بازی پرسـپولیس و پاختاکور چهارشنبه ۹ مهر ۹۹

بازی پرسپولیس پاختاکور : سرخپوشان تهرانی که تاکنون نمایش درخشانی را در لیگ قهرمانان آسیا داشته و راه صعود به جمع هشت تیم برتر را پیدا کرده اند، این بار در مقابل پاختاکور قرار خواهند گرفت اما دیدار آن ها در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی، با اتفاقی تاریخی همراه خواهد شد؛ رونمایی از VAR.
پرسپولیس با یک امتیاز رقابت دوباره‌ای را برای صعود از گروه سوم لیگ قهرمانان آغاز کرد. آنها بعد از شکست مقابل الدحیل و تک امتیازی که برابر الشارجه در امارات گرفته بودند، با وقفه‌ای که با توجه به شیوع کرونا شکل گرفته بود، رقابت‌ها را با انگیزه صعود در پیش گرفتند. جایی که یحیی اینبار در قامت سرمربی تیم قهرمان پا به ادامه مسابقات گذاشت و البته پیش از اعزام به دوحه به شدت نسبت به وضعیت مدیریتی و اجرایی باشگاه گلایه داشت. نکته‌ای که در حاشیه نشست خبری آخرین دیدار این تیم که با برتری برابر السد نیز همراه شده بود، به صورت لفافه چندین بار به آن اشاره داشت.

پرسپولیس پاختاکور

تیم او اما با تغییراتی که شاید یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد پا به مسابقات گذاشته بود. او نسبت به آخرین حضور این تیم در این مرحله، آنتونی استوکس، علیرضا بیرانوند، کریستین اوساگوآنا، علی علیپور و مهدی ترابی را از دست داده بود و با سیمایی جدید که با حضور حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر به عنوان نفرات جدید در ترکیب اصلی حاضر شده بودند، پا به ادامه مسابقات گذاشت. در نهایت اما سه پیروزی شیرین مقابل التعاون و الشارجه حکم به صدرنشینی تیمش داشت تا برخلاف سپاهان و شهرخودرو حذف شده، بهمراه استقلال پا به مرحله بعدی مسابقات بگذارد.
تقابل با السد می‌توانست به عنوان یک فینال زودرس برای تیم او تلقی شود. مهره‌های خطرناک حریف و سرمایه‌گذاری ویژه‌ای که برای موفقیت در آسیا داشتند، شاید کفه ترازو را به سمت رقیب سنگین‌تر می‌کرد اما او به همراه تیمش در یک بازی کم نقص و موفق در نهایت توانست از سد حریف بگذرد. با حذف استقلال اکنون پرسپولیس تنها نماینده ایران در این مرحله خواهد بود که طبق قرعه کشی جدال با پاختاکور را پیش رو خواهد داشت. تیمی که در فصل گذشته باعث حذف شاگردان برانکو شده بود و در این فصل نیز مقابل شهرخودرو و استقلال تقابل موفقی را دنبال کرده و باعث حذف شاگردان نامجو مطلق شد.

یحیی اکنون سرمست از پیروزی و موفقیت تیمش، امیدوار است گام بعدی را مقابل حریف ازبکستانی موفق بردارد و شانس حضور در نیمه نهایی را برای تیمش کسب کند. او در حاشیه ریکاوری امروز تیمش بعد از یک بازی سخت مقابل السد قطر، اینچنین شاگردانش را بهمراه تیم فنی و تدارکات گرد هم آورد و قاب ویژه‌ تیمش را ثبت کرد. تیمی که می‌خواهد به عنوان نماینده ایران همچنان ویزای قطر را تمدید کند.

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با پاختاکور گفت :

حاضر نیستیم از این مرحله به راحتی بگذریم

از نظر بدنی خسته هستیم اما از لحاظ روحی و روانی آماده بازی مقابل پاختاکور هستیم.

پاختاکور یک روز بیشتر استراحت کرده، از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارند و فوتبال ماشینی خوبی را بازی می‌کند.

ساعت بازی پرسپولیس پاختاکور چهارشنبه ۹ مهر ۹۹

لیگ قهرمانان آسیا
پرسپولیس – پاختاکور
ساعت: ۲۱:۱۵ زنده از شبکه سه

نظرات