ساعت دقیق پخش و تکرار مستند شکلات تلخ از شبکه پنج

0

زمان و ساعت پخش مستند شکلات تلخ از شبکه پنج با محوریت آسیب های اجتماعی کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران با هدف آسیب های اجتماعی از به دختران فراری و اعتیاد و کودکان و تجاوز و …. می پردازد و از خانواده ها درخواست میکنیم حتما این برنامه را در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ببینید

ساعت دقیق پخش و تکرار مستند شکلات تلخ از شبکه پنج + برنامه امشب مستند شکلات تلخ

ساعت دقیق پخش مستند شکلات تلخ شبکه تهران

شکلات تلخ با موضوع آسیب های اجتماعی به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی احمدی شنبه و سه شنبه ساعت۱۳/۳۰ و در روز های یکشنبه و چهارشنبه حوالی ۳۰ دقیقه بامداد از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه مستند گزارشی که با موضوع آسیب‎های اجتماعی به تهیه‎کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی تولید می‌شود قرار است در فصل اول به کودکان کار و خیابان و چالش زندگی آن‎ها از منظر مختلف بپردازد.

دانلود برنامه امشب مستند شکلات تلخ از شبکه تهران

 

موضوع و مهمانان مستند شکلات تلخ

مجتبی احمدی تهیه‎کننده این برنامه تلویزیونی در خصوص فضای برنامه می‎گوید: «شکلات تلخ» نگاهی مطالبه‎گر در حوزه ناهنجاری‎هایی که به آسیب ختم می‌شود دارد و قرار بر این است که جزیی‎تر از همیشه و با روایتی ملموس پرونده‌هایی با این محور را ورق بزند، لذا با تعدادی از جامعه‎شناسان، روانشناسان اجتماعی و کارشناسان سازمان بهزیستی و حتی نماینده پلیس در اتاق فکر برنامه همراه هستیم تا به لحاظ محتوایی و سوژه‎یابی گروه نویسنده و اتاق سردبیری ما را یاری کنند.

کارشناسان و روان شناسان برنامه

در این برنامه دکتر مهدی اسماعیل تبار روان‎شناس فرهنگی و محمد جان نثاری پیگیر سوژه‌ها هستند و در واقع اجرای برنامه را برعهده دارند. مستند«شکلات تلخ» شنبه و سه‎شنبه ساعت ۱۳:۳۰ و یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن شبکه ۵ سیما می‎رود.

خانواده های عزیز حتما پای گیرنده های خود بنشینند و ای برنامه را تماشا کنند

نظرات