معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بی حسی موضعی

0

فیلم “بی حسی موضعی، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی حبیب رضایی است. این فیلم در ژانر درام در سال ۹۷ ساخته و چند روزی است که اکران آن آغاز شده است. این فیلم که به تازگی ساختش به پایان رسیده است، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، به صورت عمومی و همچنین انلاین به نمایش گذاشته می شود. ”بی حسی موشعی” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بی حسی موضعی

 

خلاصه داستان

فیلم “بی حسی موضعی” روایتگر فردی به نام “جلال‌”، دانشجوی سابق رشته فلسفه، است که متوجه می‌شود خواهرش به اختلال روانی دوقطبی مبتلاست. او با مردی ثروتمند به نام “شاهرخ” ازدواج کرده که به شرط‌‌بندی بازی فوتبال اعتیاد دارد.

داستان فیلم بی حسی موضعی

“جلال” با عصبانیت از خانه بیرون می‌زند تا به خانه دوستش، “بهمن”، برود که یک آهنگ‌ساز زیرزمینی است. در مسیر “جلال” با یک راننده تاکسی به نام “ناصر” آشنا می‌شود و این دو شب عجیبی را در کنار هم سپری می‌کنند.

 

اسامی بازیگران فیلم بی حسی موضعی

اسامی بازیگران فیلم بی حسی موضعی

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: حسین مهکام، تهیه کننده: حبیب رضایی، مجری طرح و سرمایه گذار: محمدصادق رنجکشان، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، تدوین: سمانه سزاوار، طراح گریم : ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: داریوش صادقپور.

نظرات