بیوگرافی، عکس و علت درگذشت مادر شهید همت + زندگینامه

0

بیوگرافی، عکس و علت درگذشت مادر شهید همت + زندگینامه

حاجیه خانم نصرت همت مادر شهید همت ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ به فرزند شهیدش ملحق شد و دارفانی را وداع گفت

محمدمهدی همت فرزند سردار شهید محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر محمد رسول الله(ص) در صفحه توییتر خود خبر داد که لحظاتی قبل روح بلند مادربزرگ عزیزش به فرزند شهیدش ملحق شد.

بیوگرافی، عکس و علت درگذشت حاجیه خانم نصرت همت مادر شهید همت + زندگینامه

 

درگذشت و بیوگرافی مادر شهید همت

مراسم تشییع مادر بزرگوار سردار شهید همت ،صبح سه شنبه اول مهر در گلزار شهدای شهرضا با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد گرفت.
محمدمهدی همت فرزند سردار شهید محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر محمد رسول الله(ص) خبر داد که لحظاتی قبل روح بلند مادربزرگ عزیزش به فرزند شهیدش ملحق شد.

حاجیه خانم نصرت همت کیست

مادر سردار همت، در این دیدار با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: «قبل از تولد ابراهیم، نشانه‌هایی در من ایجاد شد که به گفته پزشکان علائمی مبنی بر مرگ او در شکم مادر بود، پدر ابراهیم در سفر کربلا و زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) به امام می‌گوید که آقا، شما فرزندم را زنده نگه‌دارید برای خودتان و او را برای خودتان تربیت کنید و او را به راهی که خود صلاح می‌دانید ببرید. سرانجام ابراهیم سالم به دنیا آمد و در راه آزادگی تربیت شد و در این راه نیز به شهادت رسید.»

وقتی که فرزند شهیدم را برای خاکسپاری آوردند، اجازه دیدنش را به من ندادند و بعدها فهمیدم که فرزندم، حاج ابراهیم همت، سرش را در راه امام حسین (ع) داده است /منبع: آنا، ایرنا

نظرات