عکس های مراسم چهلم ماهچهره خلیلی در تهران و لندن

0

عکس های مراسم چهلم ماهچهره خلیلی در تهران با حضور هنرمندان و بازیگران و “مراسم چهلم ماهچهره خلیلی” در لندن توسط همسرش ابراهیم اشرفی و کاشت نهال چنار به یاد همسرش و انتشار فیلم غمگین به مناسبت چهلمین روز درگذشت همسرش را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

عکس های مراسم چهلم ماهچهره خلیلی در تهران و لندن توسط همسرش

 

عکس های مراسم چهلم ماهچهره خلیلی در نیاوران تهران

حرف تازه به نقل از ایسنا: مراسم چهلمین روز درگذشت ماه چهره خلیلی با حضور مهری شیرازی، فلورا سام، شقایق فراهانی، امیر علی دانایی، نوید دری (پسر مرحوم ضیاء الدین دری)، سوسن پرور در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

هنرمندان در مراسم چهلمین روز فوت ماه چهره خلیلی

سوسن پرور ضمن اشاره به اینکه هنوز رفتن این هنرمند عزیز را باور نکرده است، گفت: زندگی هایمان به اندازه کافی خالی از عشق و محبت شده است. این عمر باقی مانده را مهربان تر کنار هم باشیم و دستان یکدیگر را محکم تر از قبل بگیریم.

امیر علی دانایی با بیان اینکه که «انتظار داشتم چهره های شناخته شده تر بیشتری را در این مراسم ببینم» سخنانش را شروع و یادآوری کرد که اولین تجربه جدی بازیگری اش در «کلاه پهلوی» روبه روی ماه چهره خلیلی بوده است.

دانایی سپس از صفات برجسته ماه چهره خلیلی گفت و توانایی او در بازیگری و اینکه به جایگاه واقعیش در دنیای بازیگری نرسید. هنرمندی بی حاشیه، شوخ، خندان و بامعرفت که نتوانست حقش را از این سینما بگیرد.

عکس های هنرمندان در مراسم چهلمین روز درگذشت ماه چهره خلیلی در نیاوران تهران

 

نوید دری از حضور پر رنگ ماه چهره خلیلی در روند تولید «کلاه پهلوی» گفت و اینکه در سرمای پاریس وقتی تاریخ ویزایش به اتمام می رسد و مجبور می شود به ایران بازگردد، ماه چهره خلیلی با اینکه کارش به پایان رسیده بوده و می توانسته به لندن برگردد، در پاریس می ماند و جای خالی نوید دری را پر می کند و دستیاری می کند. نوید دری در حال گفتن این خاطره بغض در گلو داشت و در آخر اشکش جاری شد.

مهدیه محمدخانی از شروع آشنایی اش با ماه چهره خلیلی گفت و اینکه همیشه مردم به دلیل شباهت چهره شان آنها را با هم اشتباه می گرفتند. محمد خانی در انتهای صحبتهایش گفت ای کاش بیشتر برایت خوانده بودم.

 

عکس های مراسم چهلم ماهچهره خلیلی در تهران و لندن توسط همسرش

 

عکس های مراسم چهلم ماهچهره خلیلی در لندن

ابراهیم اشرفی همسر ماهچهره خیلی با انتشار فیلمی از تصاویر و یاد خاطرات همسرش ، یاد او گرامی داشت و مراسمی نیز برگزار کرد. او با کاشت سه نهال چنار به نام ماهچهره خلیلی و پسرش پرواز و به نام خودش نوشت: ما با هم هستیم.

عکس و فیلم مراسم چهلم ماهچهره خلیلی در لندن

 

عکس منتشر شده توسط همسرش

ابی اشرفی در پیج اینستاگرامش نوشت: چهل روز از دلتنگی هام کنار مزارت سپری شد و بدون اینکه باور کنم رفتنت رو ، روزها مو به شب هام گره می زنم و شب هامو به امید اینکه روی ماهت رو یک بار دیگه تو خوابم ببینم به صبح می رسونم طنین صدات توی قلبم و زیبایی چهره ات مدام جلوی صورتم ثانیه به ثانیه به یادتم
مراسم چهلمین روز فوت ماه چهره خلیلی در لندن

او با انتشار عکسی نوشته: تمام قصه ی ما با این عکس از فیلم رنج و سرمستی شروع شد
خوب یادمه از تو خواستم که عکسی به یادگار با هم بگیریم
و تو با همان خنده ی زیبا و روی گشاده استقبال کردی
در باورم نمی گنجید که روزی همسفرم بشی

و در این شش سال و اندی همیشه شاد و سرمست از با تو بودن گذشت و چه زود دیر شد
و حالا از رنج و سرمستی فقط رنج جانسوزش باقی مانده
نازنینم دلتنگتم و از این دل

گفتنی است ماه چهره خلیلی در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بعد از ده ماه جنگیدن با بیماری سرطان از دنیا رفت.

نظرات