زمان دقیق بازی استقلال و الشرطه عراق ۳۰ شهریور ۹۹ + نتیجه و خلاصه بازی

0

زمان دقیق بازی استقلال و الشرطه عراق، ۳۰ شهریور ۹۹ + نتیجه و خلاصه بازی استقلال و الشرطه عراق در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در شهریور ماه ۱۳۹۹ را در مجله حرف تازه میخوانید

زمان دقیق بازی استقلال و الشرطه عراق 30 شهریور 99 + نتیجه و خلاصه بازی

نتیجه بازی

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه ۳۰ شهریور در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه قطر به مصاف الشرطه عراق رفت که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این مسابقه مازن فیاض (۲۶) برای الشرطه و امیرارسلان مطهری (۶۸) برای استقلال موفق به گلزنی کرد.

رده استقلال در جدول

تیم الشرطه با این تساوی پنج امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول گروه A ایستاد و استقلال ۲ امتیازی از رده سوم، انتهای جدول تکان نخورد. در این گروه الاهلی عربستان با شش امتیاز صدرنشین است و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده. شاگردان مجید نامجومطلق تنها در صورت برتری مقابل الاهلی عربستان در هفته پایانی گروه A راهی مرحله حذفی شوند

نتیجه و خلاصه بازی استقلال و الشرطه عراق ۳۰ شهریور ۹۹

تیم فوتبال استقلال، روز یکشنبه ۳۰ شریور ۹۹ در ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف ال شرطه عراق میرود و در این رقابت تمام بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت.

استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تهران را به مقصد دوحه ترک کرد و میلیچ و دیاباته چند روز پیش به اردوی استقلال در قطر اضافه شدند و علی کریمی هم طبق قراردادی که با استقلال داشت روز گذشته به قطر سفر کرد تا این تیم با تمامی نفرات خود به مصاف تیم‌های الاهلی عربستان و ال شرطه عراق برود.

با انصراف الوحده گمان می رفت که این تیم سختی در رقابت ها نداشته باشد، اما با برد الشرطه مقابل الاهلی ، کار سخت تر شد و استقلال برای صعود به مرحله بعد نیاز به برد مقابل نماینده کشور عراق را دارد

شاگردان نامجومطلق فردا یکشنبه ۳۰ شهریور در اولین دیدار خود مقابل نماینده عراق در ساعت ۲۲:۳۰ قرار خواهد گرفت.

جدول بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

 

جدول بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 2020
گفتنی است که تیم‌های ال شرطه عراق و نماینده ایران ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه فردا ۳۰ شهریور در قطر در چارچوب دیدارهای گروه A لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

عبدالغنی شهد، سرمربی تیم الشرطه عراق و نامجومطلق سرمربی فعلی استقلال است.

آبی پوشان باید هر دو بازی خود را ببرد تا به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد صعود کند اما اگر استقلال مقابل شرطه عراق نماینده عراق شکست بخورد این تیم از دور مسابقات حذف خواهد شد و تیم‌های الاهلی عربستان و ال شرطه به مرحله بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ صعود خواهند کرد.

نظرات