آخرین خبر از کرونای مهران رجبی و بستری شدن در بیمارستان امام حسین زنجان

0

آخرین خبر از کرونای مهران رجبی و بستری شدن در بیمارستان امام حسین زنجان

جزئیات وخامت حال مهران رجبی بعلت کرونا در بیمارستان امام حسین زنجان و آخرین وضعیت کرونای مهران رجبی بر اساس نظر و اطلاع رسانی پزشک معالج وی و همچنین جدیدترین اخبار از وضعیت کووید ۱۹ این بازیگر طنز طبق گفته مسئول بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان امام حسین ع را در این بخش میخوانید

آخرین خبر از کرونای مهران رجبی و بستری شدن در بیمارستان امام حسین زنجان

 

جزئیات وخامت حال مهران رجبی به علت کرونا

تسنیبم نوشت : پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با اشاره به وضعیت عمومی وی گفت: حال عمومی این هنرمند ارزنده کشورمان خوب نیست و مردم برایش دعا کنند.

ساخت سریال شهید مجید شهریاری هفته گذشته با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زنجان آغاز به کار کرد و قرار است در این سریال که از اوایل سال ۱۴۰۰ به روی آنتن خواهد رفت دوران کودکی تا لحظه ترور این شهید هسته‌ای کشورمان را به تصویر بکشد.

این بازیگر شخصیت “مش باقر” پدربزرگ شهید مجید شهریاری در سریال ایفا می‌کند. متاسفانه این بازیگر چند روزی است که در زنجان مبتلا به کرونا شده است و در زنجان و در بیمارستان امام حسین (ع) بستری شده است.

الهام صدر، فوق تخصص عفونی و پزشک معالج مهران رجبی، در بیمارستان امام حسین(ع) اظهار داشت: حال عمومی مهران رجبی خوب نیست و کرونای مهران رجبی وخیم تر شده است

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) با بیان اینکه فعلا مشخص نیست او چه زمانی از بیمارستان مرخص شود، گفت: مهران رجبی فعلا نمی‌تواند با هیچ‌کسی ملاقات داشته باشد.

آخرین وضعیت کرونای مهران رجبی

اما میزان نوشت: مسئول بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان «امام حسین (ع)» زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین وضعیت مهران رجبی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که به تازگی به بیماری کرونا مبتلا شده گفت: خوشبختانه وضعیت رجبی به پایداری رسیده و حال وی نسبت به روز گذشته بسیار بهتر است.

وی درباره وضعیت عمومی مهران رجبی اضافه کرد: وی در حال حاضر هوشیاری خوبی داشته و قادر به صحبت با سایرین است، وضعیت رجبی وخیم نیست و حالش هر لحظه در حال بهبودی است.

وی درباره زمان احتمالی ترخیص اظهار کرد: واقعیت امر زمان قطعی ترخیص با پزشک معالج است اما به احتمال فراوان وی می تواند طی دو روز آینده مرخص شده و در منزل به قرنطینه خود بپردازد.

مسئول بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان «امام حسین (ع)» زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر خوشبختانه وخامتی در وضعیت این بازیگر مشاهده نمی شود، حال وی خوب است و وضعیت وی به نحوی نیست که نگران کننده باشد.

نظرات