ماجرای شنای دالیلا همسر استراماچونی در آبهای کیش شنای زن استرا

0

ماجرای شنا کردن دالیلا همسر استراماچونی در آبهای کیش “شنای دالیلا زن استرا” استقلال در اردوی کیش و ماجرای جر و بحث وی و ناراحتی و تصمیم به ترک ایران از همان سفر کیش که سال گذشته رخ داد را در مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای شنا کردن دالیلا همسر استراماچونی در آبهای کیش شنای دالیلا زن استرا

 

ماجرای شنای دالیلا همسر استراماچونی در آبهای کیش

سفر سال گذشته استراماچونی به کیش و اتفاقات مربوط به آن،از جمله اتفاقات محرمانه باشگاه استقلال است که تعدادی از مدیران آن تصمیم به سربه مهر ماندن آن گرفتند

چهاردهم مهر ماه سال گذشته بود که تیم امید استقلال و پرسپولیس دربی امیدها را در تهران برگزار می کردند و در خبرها آمده بود که آندره آ استراماچونی سرمربی تیم بزرگسالان برای تماشای آن دیدار به استادیوم می رود

در حالی که او با استفاده از تعطیلی چند روزه تمرینات تیم به دلیل برپایی اردوی تیم ملی، بلیت سفر به کیش را در جیب داشت و همان ساعتی که امیدها بازی داشتند راهی جزیره کیش شد.

ماجرای شنا کردن دالیلا همسر استراماچونی در آبهای کیش شنای دالیلا زن استرا

 

شنا کردن زن استرا در سواحل کیش

در این سفر “همسر استراماچونی” به اتفاق فرزندانش به گمان اینکه مقررات شنا در سواحل کیش همانند اروپاست، با لباس شنا وارد دریا می‌شوند که با ممانعت نیروهای مسوول مواجه می شوند.

درگیری لفظی رخ داده بین استرا و مأمورانی که انجام وظیفه می کردند منجر به ناراحتی شدید همسرش دالیلا استراماچونی می‌شود و سرمربی استقلال همان زمان تصمیم می گیرد در اولین فرصت ایران را ترک کند.

با عذرخواهی های مکرر مسئولان وقت باشگاه استقلال بابت این موضوع و در نهایت مشاوره ای که وکیل خبره استرا به او می‌دهد، این مربی تصمیم می گیرد در ایران بماند و با اولین اشتباه از سوی مدیران استقلال تصمیمش را عملی کند.

عکس و فیلم شنای دالیلا زن استرا در سواحل کیش در ایران

صحبت‌های همسر استراماچونی با برخی دوستان و آشنایانش در ایتالیا موجب می‌شود این بحث تا حدودی در رسانه‌های ایتالیا هم منعکس شود ولی در نهایت با تدبیری که مدیران استقلال و وزارت ورزش انجام می دهند این موضوع به کلی مسکوت باقی می‌ماند.

استراماچونی برای عملی کردن نقشه خروج از ایران ابتدا همسر و فرزندانش را راهی کرد تا اینکه باشگاه به دلیل مشکلات انتقال پول در پرداخت قسط مطالبات استرا تاخیر کرده و در نهایت او با استفاده از بند فسخ یکطرفه قراردادش ایران را صبح روز بازی با پیکان (۱۸ آذر و ۲ ماه پس از آن اتفاقات) ترک کرد.

منبع: مشرق

نظرات