حسن پرطلا کیست و ماجرای قتل حسن پر طلا در آرایشگاهی در خزانه + فیلم

0

حسن پرطلا کیست و ماجرای قتل در آرایشگاهی در خزانه + عکس و فیلم لحظه قتل در آرایشگاهی در خزانه تهران و انتشار فیلم لحظه قتل سرکرده باند خلافکار در کلمبیا به جای فیلم قتل حس پرطلا در آرایشگاهی در خیابان خزانه از خیابان های جنوب تهران را میخواید

حسن پرطلا کیست و ماجرای قتل حسن پر طلا در آرایشگاهی در خزانه + فیلم

عکس و بیوگرافی حسن پرطلا کیست

حسن پرطلا ۲۷ ساله که فیلمی به نام قتل حسن پر طلا در شهریور ماه ۹۹ منتشر شد که نشان میداد توسط شلیک گلوله افراد ناشناس با صدا خفه کن به او در آرایشگاهی در یکی از خیابان های تهران حمله کردند و او در حالیکه روی صندلی آرایشگاه در حال اصلاح و ارایش مو بود مورد حمله و سوء قصد قرار گرفت. اما واقعیت چیست؟ آیا فردی به نام حسن پر طلا در آرایشگاه کشته شده است؟

به گزارش حرف تازه از حوادث رکنا: فیلم تیراندازی و قتل یک جوان ۲۷ ساله در یک آرایشگاه هزاران بار ازسوی کاربران فضای مجازی به عنوان قتل حسن پر طلا کلیک خورده است.

ماجرای قتل حسن پر طلا در آرایشگاه + فیلم

طبق اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در مورد کشته شدن شخصی به نام حسن پر طلا روشن کرد که در طی چند روز گذشته شخصی به این نام در تهران به قتل نرسیده است.

همچنین فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است ، نشان می دهد قربانی ۲۷ ساله در آرایشگاه روی صندلی نشسته و آرایشگر نیز در حال کرم مالی بر صورتش است که ناگهان قاتل با اسلحه وارد شده و به سر قربانی شلیک می کند و بلافاصله سوار بر موتورش شده و از صحنه جنایت فرار می کند.

درحالی که این فیلم به عنوان فیلم قتل حسن پرطلا یکی از شرور های خزانه منتشر شده است که سه روز گذشته در مورد قتل کارلوس آندرس در کلمبیا منتشر شده است.

این حادثه در دوربین های مداربسته آرایشگاهی در کلمبیا از لحظه جنایت فیلم گرفته و در فیلم دیده می شود با وجودیکه قربانی قاتل را با اسلحه ای در دست در آیینه می بیند اما موفق نمی شود تا از دستش فرار کند.

گزارش های پلیس کلمبیا حاکی است که انگیزه این جنایت هولناک درگیری باندهای خلافکار بوده و قربانی خود نیز جزو باند رقیب بوده که به دست قاتل و با برنامه ای از قبل تعیین شده کشته شده است.

نظرات