محکومیت بیژن قاسم زاده قاضی فیلترینگ تلگرام به ۱۰ سال زندان + عکس

0

محکومیت بیژن قاسم زاده قاضی فیلترینگ تلگرام به ۱۰ سال زندان + جزئیات و عکس

بیژن قاسم زاده قاضی فیلترینگ تلگرام به ۱۰ سال زندان محکوم شد که در ادامه جزئیات حکم بیژن قاسم زاده و جزئیات حبس و حکم دادگاه برای بیژن قاسم زاده قاضی فیلترینگ تلگرام را در مجله حرف تازه میخوانید

محکومیت بیژن قاسم زاده قاضی فیلترینگ تلگرام به 10 سال زندان + جزئیات و عکس

“رسول دانیال زاده” از متهمان پرونده اکبر طبری به ۱۵ سال حبس و بیژن قاسم زاده “قاضی فیلترینگ تلگرام” (متهم پرونده طبری) به ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: دانیال زاده (متهم پرونده طبری) به ۱۵ سال حبس و بازپرس فیلتر تلگرام (متهم پرونده طبری) به ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

اسماعیلی: «رسول دانیال زاده» به جرم تشکیل شبکه ارتشا، چون بعد از تشکیل پرونده به کشور بازگشت، با لحاظ تخفیف به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم شد.

حکم دادگاه بیژن قاسم زاده بازپرس فیلتر تلگرام

دو نفر از قضات یعنی «بیژن قاسم زاده» به جرم تأثیر نفوذ افراد و دریافت رشوه به انفصال دائم از خدمات دولتی و تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی و ضبط اموال و فردی به نام حمیدرضا علیزاده از متهمان پرونده اکبر طبری به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و ضبط اموال و پرداخت جزای نقدی محکوم شدند و سایر متهمان هم محکومیت‌هایی دارند.

بیژن قاسم زاده سنگرودی به جرم تاثیر دادن نفوذ افراد و همچنین دریافت رشوه به انفصال دائم از خدمات دولتی و ۱۰ سال حبس تعزیری و ضبط مال ناشی از ارتشا و جزای نقدی محکوم شده است. / منبع: برترین ها و اعتمادآنلاین

 

نظرات