معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کوچه ژاپنی ها

0

فیلم “کوچه ژاپنی ها، فیلمی ایرانی به کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۹ ساخته خواهد شد و پیش بینی می شود که فیلمبرداری آن در مهر ۹۹ آغاز شود. ”کوچه ژاپنی ها” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر آشنا و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کوچه ژاپنی ها

 

خلاصه داستان

فیلم “کوچه ژاپنی ها”، روایتگر یک داستان اجتماعی و شهری است که در فضاهای لاکچری شهر تهران می گذرد، هنوز جزئیات بیشتری از داستان اصلی این فیلم سینمایی منتشر نشده است.

فیلم کوچه ژاپنی ها

علی‌اکبر ثقفی، تهیه کننده این فیلم سینمایی در جدیدترین گفتگوی خود گفت:”مدتی است که پیش تولید این فیلم سینمایی آغاز شده است و با تعدادی از بازیگران سینمای ایران برای حضور در این پروژه صحبت کرده‌ایم که و به زودی ترکیب بازیگران مشخص می‌شود. این فیلم ۴ شخصیت اصلی دارد، همچنین شخصیت‌های مکمل زیادی نیز دارد… قرار بود «کوچه ژاپنی‌ها» بهمن سال ۹۸ جلوی دوربین برود که بنا به دلایلی در آن زمان جلوی دوربین نرفت. البته در حال حاضر نیز شرایط به گونه‌ای است که باید با احتیاط کار را شروع کنیم که خدایی نکرده در طول فیلمبرداری دچار مشکل نشویم.”

اسامی بازیگران فیلم کوچه ژاپنی ها

امیرحسین ثقفی، نویسنده و کارگردان سینما، پیش از این نویسندگی و کارگردانی فیلم های  “روسی” در سال ۹۷، “مردی که اسب شد” در سال ۹۳ و همچنین نویسندگی فیلم سینمایی “هلن” را در سال ۹۴ در کارنامه هنری خود، به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران فیلم کوچه ژاپنی ها

 

نظرات