شایعه تغییر جنسیت شهره لرستانی بازیگر

0

شایعه تغییر جنسیت شهره لرستانی بعد از محمدرضا فروتن داغ شد + عکس

بعد از گدشت یک روز از خبر کذب و جنجالی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن حالا شایعه تغییر جنسیت شهره لرستانی بازیگر سینما و تئاتر و کارگردان در فضای مجازی داغ شده و دست به دست می شود

شایعه تغییر جنسیت شهره لرستانی بعد از محمدرضا فروتن داغ شد + عکس

 

تغییر جنسیت شهره لرستانی واقعیت دارد؟

تاکنون واکشنی از سوی شهره لرستانی نشده است و به احتامل یقین این شایعه و افترا حتما بی پاسخ نخواهد ماند و در نهایت مانند محمدرضا فروتن واکشنی را به همراه خواهد داشت.

تصاویر گریم و چهره مردانه و پوشش مردانه خانم شهره لرستانی به دلیل بازی در تئاتر در این مدت در شبکه های اجتماعی دیده شده و برخی نیز واکشنی نشان دادند. اما مدیت بود که با بلوز و شلوار و تیپ مردانه در مراسم ها و نشست های خبری فیلم ها حاضر میشد و عکس های گریم متفاوتی از او دیده میشود، اما این دلیل تغییر جنسیت نیست و بارها دیده شده که بازیگر مرد در نقش زن و زنان بازیگر در نقش مرد و گریم مردانه ایفای نقش کردند

شایعه تغییر جنسیت شهره لرستانی صحت دارد

و تصاویری که ار این خانم بازیگر با تیپ و پوشش مردانه در شبکه های اجتماعی منتشر شده و دست به دست می شود که به تست گریم نه نشان دهنده تغییر جنسیت.

شهره لرستانی کیست

شهره لرستانی (شهره صالحی لرستانی) (زاده ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران اصالتا خرم آباد) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان ایرانی است.

فارغ التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری دانشکده هنرهای نمایشی.

نظرات