زمان دقیق پخش و تکرار سریال بوم و بانو

0

زمان دقیق پخش و تکرار سریال بوم و بانو

زمان پخش و تکرار سریال بوم و بانو کی پخش میشه,ساعت و شبکه پخش و بازپخش سریال بوم و بانو در محرم ۹۹,سریال بوم و بانو چند قسمت دارد؟ را در این بخش از مجله حرف تازه میخوایند

زمان دقیق پخش و تکرار سریال بوم و بانو | سریال بوم و بانو کی پخش می شود؟
سریال بوم و بانو کی پخش می شود؟

سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی و به نگارش شعله شریعتی و اعظم بهروز و به تهیه‌ کنندگی آرمان زرین‌ کوب با بازی مسعود رایگان، بهنام تشکر، مهدی احمدی، دیبا زاهدی، ساغر قناعت ،سریال محرمی برای پخش از شبکه دو سیما در نظر گرفته شده است که در ادامه ساعت پخش تکرار آن را میخوانید

این مجموعه درباره در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی‌آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد…

ساعت و زمان پخش سریال بوم و بام

در خبرها امده که این سریال از ۱۵ شهریور ۹۹ هر شب به جای سریال مرضیه در ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد و مخاطبان میتوانند این سریال را تماشا کنند.

طبق خبری که معاونت سیما امروز برای رسانه‌ها ارسال کرده است این سریال از نیمه دوم شهریور به آنتن خواهد رسید و با جایگزین شدن پس از سریال «مرضیه» هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال بوم و بانو | سریال بوم و بانو کی پخش می شود؟

این مجموعه که در ۴۰ قسمت ساخته شده است در تاریخ معاصر و در زمان رضا خان می‌گذرد توسط اعظم بهروز و شعله شریعتی نوشته شده است.

در این سریال بهنام تشکر در نقش یک سرهنگ ظاهر شده و فریبا متخصص و مسعود رایگان از دیگر بازیگران این سریال هستند. همچنین ساغر قناعت و دیبا زاهدی بازیگران جوانی هستند که دیگر نقش‌های این سریال را بازی می‌کنند. دیبا زاهدی این روزها سریال «آقازاده» را هم در شبکه نمایش خانگی دارد که در نقش همسر جوان مهدی سلطانی ظاهر شده است و اینجا هم نقش اول این سریال را بر عهده دارد.

مهدی احمدی که پیش از این در سریال «نجوا» بازی کرده است و مخاطبان بیشتر او را با فیلم سینمایی «شب های روشن» می‌شناسند از دیگر چهره‌هایی است که در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

نظرات