زمان پخش برنامه نود نو+ بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه ۹۰ نو

0

زمان پخش برنامه نود نو+ بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه ۹۰ نو

زمان پخش برنامه نود نو, بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه ۹۰ نو, زمان پخش تکرار برنامه ۹۰ نو ,بازگشت عادل با برنامه جدید در لیگ بیستم, اسم برنامه عادل فردوسی پور در لیگ بیستم

زمان پخش برنامه نود نو+ بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه 90 نو

 

شنیده ها حاکی از این است که عادل فردوسی پور قرار است با شروع لیگ بیستم با برنامه جدید به نمایش شبکه خانگی برگردد و در حال تدارک ساخت و تولید برنامه جدید برای لیگ ۲۰ است. جزئیات را در مجله حرف تازه میخوانید.

فردوسی پور که این روزها برنامه فوتبال ۱۲۰ را روی آنتن شبکه ورزش دارد و سال گذشته تجربه بسیار عالی و موفقی در برنامه کلاسیکو را برای شبکه نمایش اینترنتی را دارد، حالا در آستانه شروع لیگ بیستم خبر خوبی برای طرفداران دو آتیشه این مجری ورزشی به گوش می رسد که با برنامه ای جدید برمیگردد.

بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه جدید در لیگ بیستم

 

زمان پخش و تکرار برنامه ۹۰ نو عادل فردوسی پور + شبکه پخش

هنوز زمان پخش و شبکه نمایش و نام اصلی این برنامه مشخص نیست و به زودی جزئیان آن اطلاع رسانی میشود،

به گزارش خبرآنلاین : اخباری مبنی بر ساخت برنامه جدید عادل فردوسی‌پور در شبکه نمایش خانگی برای فصل جدید لیگ برتر منتشر شد. این برنامه قرار است به سبک برنامه نود ساخته شود و هدف آن بررسی هفتگی مسابقات لیگ برتر بیستم خواهد بود.

از طرفی شنیده شده بود که قرار است نام این برنامه ۹۰ نو باشد که این موضوع تکذیب شده . ولی ساخت برنامه تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. عزم فردوسی پور بر ساخت این برنامه است اما رسانه ملی که در هفته ها و ماه های اخیر موانعی بر سر راه برنامه سازی خارج از تلویزیون رامبد جوان و چهره های دیگر ایجاد کرده، تمام تلاشش را خواهد داشت تا از طریق فشار بر ساترا مانع از ساخت برنامه مرور فوتبال داخلی عادل فردوسی پور شود .

گفته شده که این همزمان با برنامه محمدحسین میثاقی در شبکه سه پخش میشود است. همان طور که می دانید برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب ها روی آنتن شبکه سوم می رود و عادل هم قصد دارد برنامه نود نو را همزمان با این برنامه در تلویزیون های اینترنتی پخش کند.
عادل فردوسی پور در حال حاضر تهیه کنندگی فوتبال ۱۲۰ را در شبکه ورزش بر عهده دارد و معلوم نیست بعد از آغاز به کار نود نو چه سرنوشتی در انتظار برنامه فوتبال ۱۲۰ خواهد بود.

نظرات