خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال اکسیر

0

سریال “اکسیر″، سریال ایرانی به کارگردانی عبدالرضا صادقی جهانی و تهیه کنندگی علیرضا ظریف است. این سریال در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۸ ساخته و قراراست برای اولین بار در ایام محرم امسال به روی آنتن صداوسیما رود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “اکسیر” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال اکسیر

 

خلاصه داستان

سریال “اکسیر” روایتگر ماجراهای جذاب پیرامون یک خانواده زنجانی است. برای “اکبر” بسیار سنگین است که خانواده “فرهمند” مراسم عقد دخترش را به هم می زنند چون “نگار” بخاطر تصادف پایش می لنگد.

داستان سریال اکسیر

“اکبر” از صنعتگران مس زنجان به خاطر اوضاع وخیم بازار با پیشنهاد دوست دوران دبیرستانش “جمشید” وارد بحث واردات می شود که سر از قاچاق مس در می آورد در این فرآیند “اکبر” در فضاهائی حضور می یابد که ناخواسته وارد داستان اعتیاد می گردد.

بازیگران سریال اکسیر

در این میان “پارسا” هم دانشگاهی “نگار” شیفته نجابت و نبوغ او می شود این دو از دانشجویان دانشگاه علوم پایه که از معتبرترین دانشگاههای جهانی است هستند. اما “مادر پارسا” به دنبال آن است که “شهرزاد” دختر دائی وی را به عقد پسرش در آورد و “پارسا” نمی داند این مسئله را چگونه با مادرش در میان بگذارد…

 

اسامی بازیگران سریال اکسیر

اسامی بازیگران سریال اکسیر

 

دیگر عوامل

کارگردان: عبدالرضا صادقی جهانی، تهیه کننده: علیرضا ظریف، تصویربردار و نوپرداز: مجید گل سفیدی، ناظر کیفی و مشاور کارگردان: داریوش منتظری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: میلاد آل احمد، طراح صحنه و لباس: حمید عزتی، صدابردار: علی قاسمی، گریم: مصطفی کهزادی و سحر آقایاری.

 

زمان پخش سریال اکسیر

سریال “اکسیر” قرار است از جمعه (مصادف با ۳۱ مردادماه) راس ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه شما پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۲:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات