خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال یلدا

0

سریال “یلدا″، سریال ایرانی به کارگردانی حسن میرباقری و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم است. این سریال در ژانر اجتماعی-مذهبی در سال ۹۱ ساخته و برای اولین بار در محرم همان سال از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در ایام محرم و صفر بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “یلدا” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال یلدا

 

خلاصه داستان

سریال “یلدا” روایتگر داستان زندگی مردیست به نام “حاج محمدعلی” که خود در گذشته تعزیه‌خوانی می‌کرده‌است؛ هر ساله در ماه محرم، مراسم تعزیه برپا می‌کند.

داستان سریال یلدا

او که خود را به خاطر اتفاقات گذشته و پشت کردن “حاج‌ رضا” به خدمت‌گزاری در آستان حضرت عباس (ع) مقصر می‌داند، نزد او رفته و ضمن دادن وصیت‌نامه‌اش به او، از “حاج رضا” می‌خواهد تا پس از مرگش، عهده‌دار سر و سامان دادن به تعزیه شود.

بازیگران سریال یلدا

پس از درگذشت “حاج محمدعلی” در آستانه ماه محرم، بار دیگر فرزندانش با سلیقه‌های فکری متفاوت، از راه‌های دور و نزدیک گرد هم می‌آیند و…

 

اسامی بازیگران سریال یلدا

اسامی بازیگران سریال یلدا

 

دیگر عوامل

کارگردان: حسن میرباقری، نویسندگان: الهه میرباقری و آزاده محسنی، تهیه کننده: بهروز خوش رزم، بازنویسی فیلمنامه و مشاور کارگردان: داود میرباقری، مدیر تصویربرداری: رضا غفاری، دستیار اول کارگردان: رضا اصغری، مدیر تولید: امیر سطان‌زاده، مشاور هنری و تولید: مهران برومند، طراح گریم: محسن موسوی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، دستیار دوم کارگردان: حمیدرضا میلاد، دستیار سوم کارگردان: غزال خوش رزم، مدیر تدارکات: سعید نظری، منشی صحنه: مارال فتحی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مسعود پاکدل.

 

زمان پخش سریال یلدا

سریال “یلدا” قرار است از یکشنبه (مصادف با ۲ شهریورماه) راس ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه افق پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۱۰:۰۰ و ۱۵:۳۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات