شبکه ماهواره ای dd tv آیتک جاویدنژاد کجاست و برای کیست

0

شبکه ماهواره ای dd tv آیتک جاویدنژاد کجاست و برای کیست

شبکه ماهواره ای dd tv آیتک جاویدنژاد کجاست و برای کیست و از کدام کشور پخش میشود؟ و صاحب و مدیر شبکه ماهواره ای دی دی تی وی کیست که صدف طاهریان و آیتک جاویدنژاد به آن پیوستند؟ در ادامه معرفی کامل و منبع درآمد این شبکه خارجی را در حرفل تازه میخوانید.

شبکه ماهواره ای dd tv آیتک جاویدنژاد کجاست و برای کیست

تلویزیون DDTV کجاست

شبکه dd tv شبکه ماهواره ای تازه تاسیس فارسی زبان است که از کشور ترکیه پخش میشود و به صورت مشترک توسط دو نفر به نام های مجدزاده طباطبایی و فاتحی اداره می شود که مانند ۹۰ درصد تلویزیون های فارسی زبان در ترکیه فعالیت دارد. این شبکه نیز مانند دیگر سایت های خارجی و برخی شبکه های ترکیه ای عمده درآمدش از طریق بنگاه های شرطبندی زیرنظر خود مجموعه تامین می شود

این شبکه در پیج اینستاگرامش درمورد پیوستن آیتک جاویدنژاد ،بازیگر سریال همگناه،به شبکه ترکیه ای دی دی تیوی نوشت:
سورپرایز شبکه دی دی تی وی برای شما همراهان عزیز
بزودی با برنامه های جدید با حضور آیتک عزیز در کنار شما خواهیم بود

پیشتر صدف طاهریان به عنوان مجری برنامه آرتیست شو در این شبکه فعالیت خود را آغاز کرده بود.

شبکه ماهواره ای دی دی تی وی آیتک جاویدنژاد کجاست و در کدام کشور است

تلویزیون DDTV چند ماه پیش در ازای پرداخت دیپوزیت ماهواره یاهست ( پرداخت اولیه – تضمین قرارداد ) ۶ ماه آفر پخش رایگان دریافت کرد.

با گذشت زمان و با توجه به عدم پوشش گسترده از یاهست در یوتلست منتقل می شود. این شبکه تقریبا ۳ ماه بر روی ماهواره ترکمنعام با پوشش منطقه ای و اروپایی گسترده حضور داشت با پخش آزمایشی اش شهرتی بدست آورد اما پس از پخش رایگانش ترکمنعالم را ترک کرد

و حالا پیوستن بازیگر تازه کار ایرانی که در سریال هم گناه نقش افرینی کرده بود جنجالی شده و کشف حجاب و پوشش غیر متعارف او برای اجرای برنامه که قرار روی انتن این تلویویرون برود، حاشیه ای پدید در فضای مجاری شده است.

او در سریال همگناه در نقصس الناز بازی کرده بود .

نظرات