بیوگرافی و عکس های مریم هاشمی ووشوکار و همسرش شهاب کرمی فوتبالیست

0

بیوگرافی و عکس های مریم هاشمی ووشوکار و همسرش شهاب کرمی فوتبالیست

بیوگرافی مریم هاشمی ووشوکار ملی پوش ایرانی و همسرش به همراه عکس های جدید و شخصی و ورزشی و سوابق و مدال ها و ماجرای دوپینگ و خانواده و ازدواج با شهاب کرمی فوتبالیست و آیدی اینستاگرامش را در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده کنید

بیوگرافی و سوابق مریم هاشمی ووشوکار و همسرش شهاب کرمی فوتبالیست + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی مریم هاشمی

مریم هاشمی متولد ۱۳۷۰ در کرمانشاه، ووشوکار و از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دارنده ۵ مدال طلا در مسابقات ووشو قهرمانی جهان است.

خانواده و زندگی شخصی

مریم هاشمی در یک خانواده ۷ نفره به دنیا آمده و ۳ خواهر و یک برادر دارد و خودش نیز به تازیگ با شهاب کرمی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس ازدواج کرده است

 

زندگینامه مریم هاشمی ملی پوش ووشوکار

سوابق ورزشی

قبل از آمدن به سمت ووشو، در رشته کیک بوکسینگ کار کرد و بعد از مدتی با مشورت مربی خود وارد رشته ووشو شود. اولین مدال پر افتخار خود را در سال ۲۰۱۳ دریافت میکند و تاکنون ۴ مدال طلا در کارنامه رزشی خود دارد.

همسر مریم هاشمی کیست

وی با شهاب کرمی فوتبالیست لیگ برتری و بازیکن پرسپولیس ازدواج کرده است.

بیوگرافی شهاب کرمی فوتبالیست

شهاب کرمی همسر مریم هاشمی کیست

شهاب کرمی متولد زاده ۲۵ اسفند ۱۳۶۹ در کرمانشاه بازیکن فوتبال اهل ایران است در پست هافبک میانی توپ میزند ، دارای قد ۱٫۸۴ متر (۶ فوت ۱⁄۲ اینچ) می باشد. دو برادر و یک خواهر دارد و در یک خانواده کارگری بزرگ شده پدرم و برادر بزرگترش هر دو کارگر بودند.
در خیابان نهم ۲۲ بهمن ساکن بودند و بعد به شهرک نجفی رفتند

عکس مریم هاشمی و همسرش

عکس شهاب کرمی همسر مریم هاشمی ووشوکار

سوابق باشگاهی شهاب کرمی

او سابقه بازی در تیم‌های پتروشیمی تبریز، مس سرچشمه، شهرداری یاسوج، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی، پرسپولیس تهران و سپیدرود رشت و شاهین بوشهر را دارا است. او به همراه فولاد در فصل ۹۲–۹۳ لیگ برتر و به همراه پرسپولیس در فصل ۹۶–۹۵ لیگ برتر قهرمان شد.

شهاب کرمی همسر مریم هاشمی ملی پوش ووشو کیست

خداحافظی از تیم ملی

هاشمی بازیکن تیم ملی ووشوی ایران ، بعد از رقابت های قهرمانی جهان در روسیه و کسب چهارمین مدال طلای خود از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد . اما بعد از دو سال دوباره به میدان بازگشت و مدال طلای پنجم مسابقات شانگهای را از آن کرد.

سوابق و مدال های مریم هاشمی ووشوکار

 

تقدیم مدال طلا به رهبر

مریم هاشمی ملی‌پوش محجبه پس از دو سال دوری از دنیای قهرمانی پنجمین طلای جهان را در مسابقات شانگهای از آن خود کرد و پس از رسیدن به این افتخار، مدالش را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد.

ملی پوش سپاهی ووشو

با افتخار پاسدار هستم و از سال ۹۱ در سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه، معاونت تربیت بدنی بانوان فعالیتم را شروع کردم و در این سال‌ها حمایت‌های خوبی از من شده است.

اینستاگرام maryam-hashemi

افتخارات و مدال ها

• طلا آنکارا ۲۰۱۱ ۶۵- ک‌گ
• طلا کولا لامپور ۲۰۱۳ ۶۵- ک‌گ
• طلا جاکارتا ۲۰۱۵ ۷۰- ک‌گ
• طلا کازان ۲۰۱۷ ۷۰- ک‌گ
• سلب صلاحیت مدال طلای پنجم و دوپینگ شانگهای ۲۰۱۹ ۷۵- ک‌گ
• نقره چین ۲۰۱۶ ۷۰- کیلوگرم
• برنز قهرمانی تائویوان ۲۰۱۶ ۷۰- کیلوگرم
به‌روزرسانی در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۹

ماجرای دوپینگ و محرومیت مریم هاشمی

در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، طبق اعلام رسمی کمیته ضد دوپینگ فدراسیون جهانی ووشو، تست دوپینگ مریم هاشمی در مسابقات قهرمانی ووشو جهان ۲۰۱۹ در چین، مثبت اعلام شد. وی از سوی فدراسیون جهانی ووشو موظف شد که مدال طلای خود را بازگرداند و ۴ سال از حضور در مسابقات رسمی محروم شد

اینستاگرام و پیج شخصی

پیج اینستاگرام این بانوی پرافتخار ایرانی با آیدی maryam.hashemi.orginal فعال است که میتوانید با فعالیت ها و تصاویر بیشتر وی آشنا شوید

عکس های مریم هاشمی

 

ماجرای دوپینگ و محرومیت مریم هاشمی ملی پوش ووشوی ایران

خواهران منصوریان و ماجرای دوپینگ ملی پوش ووشو

نظرات