آخرین وضعیت بیماری سرطان آیت الله فاطمی نیا

0

آخرین وضعیت بیماری سرطان فاطمی نیا استاد اخلاق و عالم مجتهد

بیماری سرطان فاطمی نیا استاد خالاق و مجتهد عالم باعث بستری شدن مجدد وی در بیمارستان شده ،صفحه رسمی آیت الله فاطمی نیا با اعلام خبر بستری شدن مجدد ایشان نوشت:

سرطان فاطمی نیا استاد اخلاق و مجتهد عالم در چه وضعیتی است؟

بر اثر هجوم مجدد بیماری سرطان و بنا به تشخیص پزشکان محترم استاد فاطمی نیا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت ویژه می‌باشد.

ان شالله به دعای عزیزان و قرائت سوره مبارکه حمد به نیت شفا بهبودی کامل و عاجل برای ایشان حاصل شود.

طبق نظر پزشکان بیماری سرطان استاد فاطمی نیا تأیید شد و ایشان در حال انجام شیمی درمانی هستند. یکی از نزدیکان استاد فاطمی نیا در گفت وگو با شفقنا بیان کرد: پس از بررسی آزمایشات استاد فاطمی نیا توسط پزشک ایشان، اعلام شد که استاد مبتلا به سرطان شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک جلسه شیمی درمانی را گذراندند و حال عمومی ایشان خوب است. بناست جلسات شیمی درمانی ادامه پیدا کند و پزشکان جهت بهبود استاد ابراز امیدواری کردند.

وی از همه مردم و دوستان استاد فاطمی نیا درخواست داریم تا برای بهبود ایشان دعا کنند و گفت: استادفاطمی نیا در حال حاضر در منزل تحت مراقبت و استراحت هستند.

استاد فاطمی نیا در حال حاضر بستری نیستند

اعلم ملکی از نزدیکان استاد فاطمی‌نیا طی پیگیری‌های خبرنگار ما پیرامون آخرین وضعیت سلامتی استاد فاطمی‌نیا اظهار داشت: در آیه ۸۰ سوره شعرا داریم: «وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ؛ و چون بیمار شوم او مرا درمان می‌بخشد» برای رفع نگرانی مردم و عاشقان اهل بیت (ع) که از صبح امروز با انتشار پیامی در فضای مجازی نگران و ناراحت شدند، اعلام می‌کنم: استاد عالیقدر اخلاق، طی روزهای اخیر به دلیل عوارض ناشی از درمان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بودند، اما فعلاً بستری نیستند. البته به توصیه پزشکان در استراحت مطلق به سر می‌برند.

وی افزود: این خبر ظاهراً با یک اشتباه زمانی، شب گذشته از سوی یک صفحه اینستاگرامی اطلاع‌رسانی شد که موجب نگرانی بسیاری از علاقه‌مندان ایشان شد. از همه مردم شریف و علاقه‌مندان به آستان آل‌الله علیهم السلام تقاضامندیم برای بهبود کامل همه بیماران و ایشان در این روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه و سایر اوقات دعاگو باشند.

آیت الله فاطمی نیا کیست

استاد فاطمی نیا هم اکنون روحانی مجتهد، خطیب، استاد اخلاق، مورخ اسلامی و کتابشناس برجسته ای است که در زمینه اخلاق و عرفان، حدیث و شعر عربی تحقیق دارد.

استاد فاطمی‌نیا سال ۱۳۲۵ در تبریز متولد شد. وی از کودکی تحت تربیت دینی و علمی پدر خود (سید اسماعیل اصفیایی شند آبادی)، که از جمله علمای اهل عرفان بود، قرار گرفت. سپس نزدیک به ۳۰ سال نزد حسن مصطفوی (از شاگردان سید علی قاضی) تحصیل کرد و تحت تعلیم و تربیت وی قرار داشت و همزمان تحصیلات حوزوی خویش را هم دنبال می‌نمود. پس از مصطفوی، او از علمایی چون علامه طباطبایی، سید محمدحسن الهی طباطبایی (برادر کوچکتر علامه طباطبایی)، محمدتقی آملی، بهاءالدینی، محمد تقی بهجت و… که بیشترشان شاگردان قاضی بزرگ بودند در علوم اسلامی و عرفان استفاده نمود.

 

نظرات