خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم صحنه زنی

0

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم صحنه زنی

فیلم صحنه زنی فیلمی ایرانی محصول سال ۱۳۹۹ به کارگردانی علیرضا صمدی می باشد. در ادامه معرفی کامل و خلاصه داستان و اسامی و بیوگرافی همه بازیگران “فیلم صحنه زنی” به همراه نقش در فیلم و عوامل و تصاویر جدید از این فیلم را در مجله حرف تازه مشاهده میکنید.

بیوگرافی بازیگران فیلم صحنه زنی با عکس و اسامی + خلاصه داستان و عوامل

فیلمبرداری این فیلم سینمایی پس از پشت سر گذاشتن حدود ۵۰ روز در لوکیشن‌های تهران انجام شده و تدوین آن نیز از میانه‌های کار به‌صورت همزمان توسط هایده صفی‌یاری در حال انجام بود و همچنان ادامه دارد و بزودی وارد مرحله اکران میشود.

بازیگران فیلم صحنه زنی

از جمله بازیگران شاخص و مطرح این فیلم ، هنرمندانی پون: مهتاب کرامتی ، بهرام افشاری ، پیام احمدی‌نیا ، لیندا کیانی ، محمد نادری ، فرزانه سهیلی و مجید صالحی به همراه امید روحانی، سیامک ادیب و آتش تقی‌پور … در این فیلم هستند.

گریم مجید صالحی

بیوگرافی بازیگران فیلم صحنه زنی با عکس و اسامی + خلاصه داستان و عوامل

خلاصه داستان فیلم صحنه زنی

دربالره داستان و موضوع فیلم “صحنه‌زنی” فعلا خبری منتشر نشده ، این فیلم دومین فیلم بلند سینمایی صمدی بعد از بی نامی است که فیلمنامه و فضایی متفاوت دارد. مجیدرضا بالا تهیه‌کننده و مسعود زارع مجری طرح فیلم هستند.

حضور مجید صالحی و بهرام افشاری در این فیلم برای مخاطبان جذابیت خاصی دارد و  همزمان با شروع فیلمبرداری اولین تصویر از بازیگران فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» منتشر شد که بهرام افشاری و مجید صالحی در میان آن‌ها به چشم می‌خورند.

گریم بهرام افشاری در فیلم سینمایی صحنه زنی

گریم بهرام افشاری در فیلم

جدیدترین تصویر بهرام افشاری در فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی در حالی منتشر شد که فیلمبرداری این اثر پس از پشت سر گذاشتن حدود ۵۰ روز در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید و همچنین تدوین آن نیز از میانه‌های کار به صورت همزمان توسط هایده صفی‌یاری در حال انجام بود و همچنان ادامه دارد.

با توجه به فیلمنامه اجتماعی که صمدی آن را به نگارش درآورده است، فضایی ملتهب را شاهد خواهیم بود که بازیگرانی چون بهرام افشاری و مجید صالحی نیز در قالب شخصیت‌هایی غافلگیرکننده و متفاوت به همراه دیگر بازیگران ایفای نقش خواهند کرد.

عوامل فیلم:

تدوین: هایده صفی یاری
کارگردان علیرضا صمدی
نویسنده علیرضا صمدی
مجیدرضا بالا تهیه‌کننده
مسعود زارع مجری طرح فیلم

لیندا کیانی و فرزانه سهیلی

خلاصه داستان ،معرفی کامل و بیوگرافی بازیگران فیلم صحنه زنی

پیام احمدی نیا

پیام احمدی نیا

 

نظرات