اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم حمال طلا

0

اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم حمال طلا

فیلم حمال طلا با نام قبلی حباب زر فیلمی ایرانی جدید به کارگردانی و نویسندگی تورج اصلانی و به تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور محصول سال ۱۳۹۷ می‌باشد. در ادامه معرفی و نقد و بررسی و مصاحبه تورج اصلانی کارگردان “فیلم حمال طلا” و اسامی و بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان و ماجرای کامل ساخت این فیلم را با تصاویر و عکس های جدید و تیزر فیلم در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی بازیگران فیلم حمال طلا با اسم و عکس + خلاصه داستان و افتخارات

خلاصه داستان فیلم حمال طلا

در خلاصه داستان این فیلم آمده: رضا، حمال طلا است. شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز در مسیر از او دزدی می‌شود و او باید غرامت بپردازد. او از دوستش لویی کمک می‌گیرد، اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می‌کند.

تورج اصلانی کارگردان فیلم حمال طلا

اصلانی در مورد ساخت این فیلم گفت: «این فیلم، دومین اثر سینمایی من به عنوان کارگردان است. بدون شک، بین مدیرفیلمبرداری و کارگردانی تفاوت‌هایی وجود دارد. مدیرفیلمبرداری شعل من است و کارگردانی برای من گفت‌وگو و دیالوگ است و حرف‌هایی دارم که در مقام کارگردان باید آن را با اثرم بیان کنم. »

در این فیلم به زندگی کارگران پرداختم، چون واقعاً زندگی خیلی سختی دارند. می‌خواستم بوی کثافتی که در فیلم وجود دارد؛ در سالن سینما هم احساس شود و تماشاگر آن را استنشاق کند.»

وقتی‌که در کشوری مثل ایران زندگی می‌کنید هیچ چیزی‌ قابل پیش‌بینی نیست؛ هر چقدر هم که باهوش باشید از اتفاقات اجتماعی رکب می‌خورید، بخصوص در مسائل اقتصادی افرادی در ایران یک شبه میلیاردر می‌شوند و یک شبه سقوط می‌کنند و این واقعیت این روزهای ایران است. با همه هوش و ذکاوتی که داریم، فردا را نمی‌توان در ایران، پیش‌بینی کرد.»

تیزر فیلم حمال طلا

پیام احمدی نیا بازیگر حمال طلا

پیام احمدی‌نیا از بازیگران اصلی این فیلم گفت: «ما برای هر سکانسی تقربیاً یک روز کامل با دوربین و بازیگران تمرین می‌کردیم و آن پلان را در آخر وقت آن روز، می‌گرفتیم. به همین دلیل، همه گروه با همدیگر مچ بودیم. »

اکران آنلاین حمال طلا

فیلم سینمایی جدید تورج اصلانی از یکشنبه ۱۹ مرداد به صورت آنلاین در فیلیمو و نماوا اکران شده است

خلاصه داستان و افتخارات فیلم حمال طلا

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم حمال طلا

بازیگران سعید آقاخانی
نادر فلاح
امید روحانی
ژاله صامتی
حسن زاهدی
علیرضا مهران
پیام احمدی نیا
امین آقافرزانه
داود محمدآبادی
محمد فراهانی
محمود شفیع خانی
رضا شفیع خانی
لطف‌الله سیفی و …بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم جدید تورج اصلانی با بازی پیام احمدی نیا

افتخارات

این فیلم سینمایی  در بخش رقابتی سینمای جهان در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک روی پرده رفت

همچنین در جشنواره بین المللی فیلم پوسان اکران شده و در آخرین حضور بین المللی خود در کشور هندوستان جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کرد و یکی از فیلم های بخش نگاه نو در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بود.

عوامل ساخت فیلم

عبارتند از:نویسنده و کارگردان: تورج اصلانی، تهیه کننده:منصور سهراب پور، مدیر فیلمبرداری:حسن اصلانی، طراح صدا:علیرضا علویان، تدوین:امیر ادیب پرور و حمید علیقلیان، صدابردار:محمد صالحی، موسیقی:مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید:سعید هاشمی، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام، گریم:رضا عربی، سرمایه گذار:فرشته جغتایی و تورج اصلانی، برنامه ریز:عقیل تقی زاده و مشاور رسانه ای:منصور جهانی و منوچهر جهانی

نظرات